نخبه جوان دانشگاه آزاد اسلامی: آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) جزو افراد تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی بودند

عضو باشگاه پژوهشگران جوان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) یکی از بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی است و در مسائل داخلی دانشگاه از جمله پژوهش، اثرگذار بود.

اکبر الصاق عضو باشگاه پژوهشگران جوان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) جزو افراد تاثیرگذار دانشگاه آزاد اسلامی بوده و فعالیت های وی در عرصه دانشگاهی و پژوهشی بسیار قابل توجه بود.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی است و در مسائل داخلی دانشگاه آزاد از جمله پژوهش، اثرگذار بود.

دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بال های وزارت علوم است، دکتر جاسبی در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) ، وی را یکی از پایه گذاران اصلی این دانشگاه دانست و از جمعیت حدود 5 میلیون فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی و بیش از یک میلیون دانشجو خبر داد.

الصاق بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدا با ایده آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) در سال 61 تاسیس شد و اکنون بیش از 400 واحد دانشگاهی در شهرهای مختلف دارد و در زمینه علم ، دانش، تحقیق و پژوهش با آن ایده اولیه توانستند در شهرهای مختلف کشور نفوذ کره و حتی باعث توسعه شهرها از نظر اقتصادی، فرهنگی بشود.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان اظهار داشت: از سال 1383 با نگارش مقاله ای با نام "یک قدم تا موفقیت" کار تحقیقاتی خود را آغازکرده و در حال حاضر حدود 90 مقاله در مجلات و کنفرانس های مختلف ارائه داده ام.

وی تاکید کرد: در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه هستم و 6 جلد کتاب تالیفی ، 6 طرح پژوهشی را نگاشته ودر 30 پایان نامه به عنوان استاد راهنما حضور داشتم.

الصاق در خاتمه اظهار داشت: با توجه به اینکه عضو باشگاه پژوهشگران و استعدادهای درخشان هستم اخیرا فعالیت های باشگاه پژوهشگران در حمایت از مقالات و برگزاری دوره های آموزشی را مثبت ارزیابی می کنم.

205/200

کد خبر: 722302

وب گردی

وب گردی