شاید نخستین موبایل تاشوی سامسونگ شبیه این رندرهای مفهومی باشد

بسیاری از کارشناسان معتقدند صنعت موبایل از نظر نوآوری به نقطه اشباع رسیده، نکته ای که به راحتی قابل تشخیص است. بیشتر تلفن های همراه کنونی صرفاً به روز رسانی نسل های گذشته هستند، و حتی Mi Mix شیائومی که امسال به عنوان محصولی انقلابی معرفی شد نیز فقط توانسته حاشیه های لبه نمایشگر را تا حد زیادی کاهش دهد.

به گزارش ایسکانیوز، تقریباً هر روز خبرهایی مبنی بر عرضه موبایل های تاشو به گوش می رسد، و طبق جدیدترین گزارش ها سامسونگ و ال جی قصد دارند چنین محصولاتی را طی سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری میلادی وارد بازار سازند.

به تازگی یکی از طراحان خوش ذوق با الهام از شایعات منتشر شده، طرحی مفهومی از یک دیوایس تاشو را منتشر ساخته که اجرایی بودن این رویکرد را نشان می دهد و تصاویر آن را مابین متن حاضر می بینید؛ البته به نظر می رسد سریال پرطرفدار Westworld نیز در این طرح مفهومی نقش داشته است.

به هر حال موبایل های تاشو می توانند تحولی اساسی را در حوزه تلفن همراه ایجاد کنند، اما این پیشرفت با چالش های متعددی نیز روبروست. باید دید سازندگان معتبری همچون سامسونگ، ال جی و غیره چگونه بر این مشکلات فائق آمده و به هدف «فروش بیش از 100 هزار دیوایس تاشو طی سه ماهه سوم سال 2017» دست خواهند یافت.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 722315

وب گردی

وب گردی