سردار موسوی: اولویت یگان حفاظت فرودگاه ها حفظ کرامت مردم است

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: اولویت نخست و اصلی ترین مولفه در انجام رسالت فرماندهان یگان حفاظت در فرودگاه های کشور حفظ شان و کرامت مردم و مسافران است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار صفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در آیین معارفه فرمانده یگان حفاظت فرودگاه های کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: ارایه تسهیلات و خدمات مناسب به مسافران، ایمنی و امنیت از جمله شاخص های مهم در فرایند جابه جایی مسافران هواپیمایی است.

وی افزود:اولویت نخست و اصلی ترین مولفه در انجام رسالت فرماندهان یگان حفاظت در فرودگاه های کشور حفظ شان و کرامت مردم و مسافران است.
فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی تصریح کرد: البته مسافران و مردم قبل از تامین و اجرای این سه اصل خواهان برخورد کریمانه، اخلاق مدارانه و در نهایت ادب و نزاکت توسط نیروهای یگان حفاظت اعم از حفاظت سپاه، پلیس و حراست فرودگاه هستند.
سردار موسوی تاکید کرد : در طول حدود 30 سال خدمت در فرودگاه های کشور همواره این رویکرد و راهبرد اساسی را مدنظر کارکردهای حفاظتی در سطوح مختلف قرار داده ایم.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم اظهار کرد: هویت و ماهیت اصلی در وجود یک پاسدار و سرباز وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کارکردهای دینی و اخلاقی آن استوار است.

302/300

کد خبر: 722349

وب گردی

وب گردی