مدیرکل جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد ارومیه منصوب شد‎

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در مراسم روز دوشنبه تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی این واحد گفت: برای داشتن جامعه علمی پویا در کشور و نسل جوان آگاه به مسائل علمی، باید حوزه آموزشی هر دانشگاه دارای پیشرفت مناسب علمی همراه با کیفیت مناسب حوزه آموزش باشد.

به گزارش ایسکانیوز، قاسم سامعی ابراز کرد: نظارت بر نحوه آموزش، استفاده از جدید ترین روش های تدریس در دانشگاه، بسترسازی ارتباط موثر استاد با داشنجو و بالعکس از مهمترین مولفه های حوزه آموزش پویا در محیط های علمی به شمار می آید.

وی با تاکید بر لزوم تعامل سازنده همه حوزه های زیر مجوعه دانشگاه با سازمان مرکزی، عنوان کرد: این تعامل باعث گسترش همکاری های فی مابین جهت افزایش بهره وری در این واحد دانشگاهی خواهد شد و باعث پیشرفت های چشم گیری در این زمینه می شود.

وی با بیان اینکه مقوله پژوهش در کنار آموزش در تمام دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: نباید به پیشرفت هایی که طی سال های گذشته در حوزه های مختلف علمی داشته ایم بسنده کرد، بلکه باید با قدرت تمام و اهتمام نسبت به مسئله پژوهش پرداخته شود.

وی تلفیق آموزش خوب و کاربردی با پژوهش به روز را نتیجه بخش توصیف کرد و افزود: دانشجو از بدو ورود به دانشگاه به واسطه تعامل خود با اساتید مختلف باید با حوزه پژوهش نیز آشنا شود تا بتوان در آینده از ایده های نسل جوان در جامعه بهره برد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه امید فریدونی به عنوان سرپرست سنجش و ارزیابی دبیرخانه هیئات امنای استان آذربایجان غربی و آرش محمدی فلاح به عنوان مدیرکل جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد ارومیه معرفی شدند.

200

کد خبر: 722389

وب گردی

وب گردی