بهداد سلیمی: فینال لیگ با دوبنده ذوب آهن وزنه می‌زنم

قهرمان وزنه‌برداری ایران گفت: شکایت از رسانه آلمانی بدین ترتیب پیش رفت که فدراسیون وزنه‎برداری نامه‎ای به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال کرده است تا از طریق مراجع قانونی بین المللی پیگیر شکایت باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ بهداد سلیمی در حضوص شکایت از یک رسانه تصویری کشور آلمان که از عکس او برای تبلیغ یک نوع ماده مخدر سوء استفاده کرده اند؛ گفت: شکایت از رسانه آلمانی نیز بدین ترتیب پیش رفت که فدراسیون وزنه‎برداری نامه‎ای به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال کرده است تا از طریق مراجع قانونی بین المللی پیگیر شکایت باشد. در رابطه با این موضوع دست بردار نیستم و این قضیه باید به گونه ای پیش برود تا احقاق حق کنم.

سلیمی در خصوص پیوستن به تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان در نیم فصل دوم نیز خاطرنشان کرد: درهفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری شرکت نخواهم کرد. علت اصلی اش درد از ناحیه زانو است که نمی توانم چند روزی تمرین کنم. به زمان احتیاج دارم تا به مرز آمادگی و مسابقه برسم ولی در هفته پنجم و فینال روی تخته خواهم رفت.تمام تلاش خود را برای موفقیت این باشگاه انجام می دهم و امیدوارم مفید واقع شوم.

وی ادامه داد: از سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تشکر می کنم که برای ورزشکاران و قهرمانان کشورمان ارزش قائل است. خودش قهرمان وزنه برداری بوده و به این رشته احترام می گذارد و با جذب وزنه برداران، از این رشته حمایت می کند.

604

کد خبر: 722409

وب گردی

وب گردی