تاریخ آموزش عالی کشور مدیون آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی و تیزهوشی این بزرگ‌ مرد تاریخ انقلاب است و فقدان این دانشمند فرزانه برای کشور جبران‌ناپذیر خواهد بود.

شاهرخ رنجبر بهادری در گفت و گو با ایسکانیوز اظهار داشت: نقش بی‌بدیل و غیرقابل‌ انکار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آموزش عالی کشور با بهره‌مندی از آینده‌نگری و حمایت‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری منجر به پایه‌گذاری بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان شد که امروز بر تارک آموزش عالی کشور می‌درخشد.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یادگاری ماندگار از این عالم جلیل‌القدر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تربیت نیروی متعهد و متخصص و فرهیخته نقش تأثیرگذاری داشته و خواهد داشت.
رنجبر بهادری با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در خصوص ارتحال آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی گفت: پیام تسلیت و اقامه نماز بر پیکر آن بزرگ‌ مرد توسط مقام معظم رهبری بهترین پاسخ در معرفی شخصیت و نقش آن مرحوم در خط سیر تاریخ انقلاب و کشور بود و خط بطلانی بر تمامی عقاید پوچ و بیهوده دشمنان مبنی بر وجود تزلزل در پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از برگزاری آیین بزرگداشت آیت‌ الله اکبر هاشمی رفسنجانی در یک‌شنبه 26 دی‌ ماه خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده در این آیین حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد رئیس‌ جمهوری و نماینده پیشین مردم تهران و سمنان در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
وی بابیان اینکه این آیین بزرگداشت رأس ساعت 14 در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) آغاز می‌شود افزود: بزرگداشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به همت نماینده ولی‌ فقیه در استان و مجمع نمایندگان استان، استانداری، فرمانداری و...در امامزاده یحیی(ع)سمنان برگزار می‌شود و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خود را مکلف می‌داند به‌عنوان بخشی از فرزندان معنوی این بزرگ‌مرد در این مراسم حضوری باشکوه داشته باشد.
رنجبر بهادری با اشاره به شخصیت برجسته آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وی را یکی از مهم‌ترین مبارزین پیش از انقلاب و یاران همیشگی امام و رهبری نام برد و تصریح کرد: نباید از یاد ببریم این عالم و مبارز نستوه سراسر عمر خود را به مبارزه با استکبار و صهیونیست پرداخت و از تمام امکانات خود برای حمایت از انقلاب و رهبری استفاده کرد.
وی بدرقه باشکوه مردم از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را قدردانی مردم از این عالم برجسته جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کردند قدردان مسئولان دلسوز خود هستند و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمود عینی از این قدرشناسی و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در خاتمه سخنان خود با دعوت از عموم مردم سمنان برای حضور در این آیین گفت: حضور در این مراسم نشان‌دهنده قدردانی و قدرشناسی از خدمات این مرد مبارز و انقلابی است که تا آخر عمر به آرمان‌های امام و رهبری وفادار ماند.

205/200

کد خبر: 722418

وب گردی

وب گردی