ربیع عطایا به ذوب اهن پیوست

«ربیع عطایا» بازیکن تیم فوتبال الانصار لبنان با عقد قراردادی به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: این بازیکن 26 ساله سابقه بازی در تیم فوتبال کشورش را دارد و از تجربه بازی در خط میانی و حمله برخوردار است.

باشگاه ذوب آهن اصفهان مدت زمان قرارداد این بازیکن را یک فصل و نیم اعلام کرد.
در همین حال رسانه های لبنانی امروز (یکشنبه) با انتشار خبر عقد قرارداد این بازیکن با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نوشتند: این بازیکن به مدت یک سال و نیم به این تیم پیوسته است.
رسانه های لبنانی ارزش قرارداد عطایا با تیم ذوب آهن اصفهان را 270 هزار دلار اعلام کردند که 15 درصد آن بابت پرداخت مالیات درنظر گرفته شده است.
بر این اساس، 20 درصد مبلغ قرارداد ربیع عطایا با باشگاه ذوب آهن اصفهان به باشگاه سابق این بازیکن یعنی الانصار لبنان پرداخت خواهد شد.
به نوشته رسانه های لبنانی، باشگاه ذوب آهن اصفهان همچنین به در اختیار قراردادن یک باب منزل مسکونی و یک دستگاه خودرو به این بازیکن لبنانی متعهد شده است.
عطایا که بتازگی با انتخاب همسر، جشن نامزدی برپا کرده، گفته است 2ماه پس از استقرار خود در شهر اصفهان و فراهم نمودن اسباب زندگی در این شهر، همسر خود را به ایران می آورد.
این بازیکن با ارسال پیامی ضمن خداحافظی از هواداران تیم الانصار لبنان به آنها اطمینان خاطر داده است که در لبنان به جز تیم الانصار در هیچ تیمی بازی نخواهد کرد.
606

کد خبر: 722457

وب گردی

وب گردی