گوگل علت بروز مشکل اسپیکر موبایل های پیکسل را نقص سخت افزاری می داند

جمع نسبتاً زیادی از کاربران موبایل های جدید  پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل مدعی شده اند که اسپیکرهای این تلفن های هوشمند مشکلی اساسی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، جمع نسبتاً زیادی از کاربران موبایل های جدید پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل مدعی شده اند که اسپیکرهای این تلفن های هوشمند مشکلی اساسی دارد و در سه مرحله پایانی میزان صدا، به شدت دچار مشکل شده و اصوات گوش خراش و نویز شدیدی از خود تولید می کنند.

به همین سبب با بالا گرفتن قضیه و افزایش حجم اعتراضات، گوگل بعد از مدت کوتاهی ایراد مورد بحث را پذیرفت و رسماً آن را تایید کرد.

پس از این ماجرا اهالی ساکن مانتن ویو در اطلاعیه ای اعلام کردند کاربرانی که از مشکل صدای اسپیکر رنج می برند، موبایل پیکسل خود را برای کمپانی پس فرستاده و پول خود را کامل پس بگیرند.

با این تفاسیر متوجه شدیم که گویا گوگل از علت پیش آمدن ایراد اسپیکر بی اطلاع است و از طرفی اعتماد به نفس کافی برای تعویض یا تعمیر آن را ندارد؛ در حالی که کاربران صرفاً به دنبال بر طرف سازی این مشکل هستند، نه تغییر موبایل.

حالا که چند هفته ای از ماجرای فوق می گذرد و سکوت خبری مدیران را از پیش رو گذراندیم، پشتیبانی فنی فروشگاه رسمی گوگل در پاسخ به یکی از کاربران ضمن تکذیب ادعای برطرف سازی این مشکل به کمک یک به روز رسانی نرم افزاری، تایید کرد که ایراد صدای پیکسل سخت افزاری است.

به علاوه برخلاف گفته های پیشین اذعان داشته پول محصول را بر نمی گرداند، اما مصرف کنندگان می توانند از شرایط و مزایای گارانتی استفاده کنند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 722574

وب گردی

وب گردی