پیام تسلیت دبیر کل جامعه مسلمانان شیعه نیجریه در پی درگذشت آیت الله هاشمی

دبیر کل جامعه مسلمانان شیعه نیجریه ، رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز ، متن پیام تسلیت عبدالقادر مبارک در ادامه آورده می شود:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلی فی عِبادی وَ ادْخُلی جَنَّتی

ما جامعه مسلمانان شیعه نیجریه به نیابت از همه پیروان مکتب اهل بیت(ع) در کشور نیجریه رحلت جانگداز ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت آیت‌الله العظمی هاشمی رفسنجانی را به صاحت مقدس صاحب زمان(عجل الله فرجه) و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی علی الخامنه‌ای و به مراجع عظام و همه ایرانیان عزیز تسلیت گفته و از خداوند متعال مسألت داریم که مرحوم هاشمی رفسنجانی را در کنار پیغمبر گرامی اسلام و ائمه اطهار محشور فرماید.

مرحوم آیت‌الله رفسنجانی در دل تک تک ما آفریقایی‌ها جای خاصی دارد که وی را نزد ما تا ابد محترم و فراموش نکردنی باقی خواهند ماند. جناب آقای رفسنجانی در جهت ایجاد عدالت اجتماعی و دفاع از مردم ستمدیده نه فقط برای ایرانیان تلاش کرده بلکه در دفاع از آفریقایی‌های مظلوم نیز با صدای بلند علیه استکبار جهانی فریاد می‌زدند. ما در نیجریه چند روز قبل از رحلت وی در صدد دعوتشان جهت ملاقات با مؤمنان کشورمان بودیم ولی با کمال تأسف این آرزوی مان محقق نیافتاده است و خداوند متعال چون هاشمی را بیش از ما دوست می‌دارد وی را زودتر به ملکوت اعلی دعوت کرده است.

سلام بر او روزی که به دنیا آمد و روزی که از دنیا رفت و روزی که زنده محشور خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمه الله تعالی و برکاته

عبدالقادر مبارک

دبیر کل جامعه مسلمانان شیعه نیجریه

کد خبر: 722655

وب گردی

وب گردی