بهره برداری  یک فاز از  نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب/استارت نمایشگاه تهران پلاس از پنج شنبه

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت:‌ تاکنون تنها یک فاز از نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و دیگر فازها نیز در حال بررسی برای ساخت است.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد سیدی در نشست خبری که در خصوص برگزاری نمایشگاه تهران پلاس از 30 دی ماه تا 3 بهمن در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود، اظهار داشت: در عرصه نمایشگاه‌ها خلاء‌های تخصصی خبری وجود دارد که می‌توان با تقویت ارتباط با خبرنگاران این خلاء‌ را برطرف کرد.

وی افزود: نمایشگاه تهران پلاس در فضای 16 هزار متر مربعی نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود و 150 شرکت توانمند داخلی و نمایندگی‌هایی از کشور آلمان، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند.

سیدی افزود: در نمایشگاه تهران پلاس با توجه به اینکه یک حوزه تخصصی است تشکل‌های متعددی با این حوزه مرتبط هستند.

وی افزود: نمایشگاه مرکز ثقل تشکل‌های خصوصی است و اگر چنین نمایشگاه‌های تخصصی بیشتر برگزار شود دیگر تشکل‌ها نیز در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و می‌توانند نیازهای خود را برآورده کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه تهران پلاس عرصه صنایع لاستیک و پلاستیک است،‌گفت: نوآوری‌های موجود در صنعت لاستیک و پلاستیک و ایجاد ارزش افزوده از مزایای این نمایشگاه است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افزود:‌ نمایشگاه‌ها باید با یکدیگر رقابت داشته باشند و این رقابت‌ها باید به سمتی برود که خدمات نمایشگاهی کیفی و محتوایی برگزار شود.

سیدی درباره نقدهایی که در خصوص فضای مسقف نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب می‌شود، گفت: تا کنون فاز یک نمایشگاه شهر ،آفتاب به بهره‌برداری رسیده است و ادامه فازهای دیگر در آینده افتتاح می‌شود.

وی افزود: از 15 سالن نمایشگاه شهر آفتاب تا کنون 3 سالن به بهره‌برداری رسیده است و مابقی سالن‌ها با ورود بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی یادآور شد: تا سالن‌های مورد نیاز ساخته شود 12 چادر استاندارد بر اساس آخرین تکنولوژی‌های آلمان تهیه شده است که در برگزاری نمایشگاه‌ها می‌توانیم از این چادرها استفاده کنیم. شهرداری در حال بررسی است تا دیگر فازهای این نمایشگاه را نیز هر چه سریعتر به بهره‌برداری برساند.

در ادامه خاکساری مسئول برگزاری نمایشگاه تهران پلاس گفت: این نمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است و 8 هزار واحد صنعتی پلاستیک در کشور داریم که برگزاری چنین نمایشگاهی می‌تواند بر ارتقاء کیفیت و رقابت‌ها تأثیرگذار باشد.

وی افزود: از تمامی متخصصین در حوزه پلاستیک و همین طور دانشجویان و نخبگان در حوزه پلیمر و صنایع دعوت شده از این نمایشگاه بازدید کنند.

خاکسار یادآور شد: این نمایشگاه در تقویم همه ساله نمایشگاه قرار دارد.

402/101

کد خبر: 722722

وب گردی

وب گردی