موفقیت‌های علمی دانشگاه‌های ایران مرهون تفکر بلند آیت‌الله رفسنجانی است

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: موفقیت‌های علمی دانشگاه‌های ایران در جهان نتیجه تفکر بلند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر محمد کافی در پانزدهمین جلسه شبکه دانشگاه‌های استان خراسان رضوی که با حضور استاندار خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت آیت ‌لله هاشمی رفسنجانی، عنوان کرد: ایشان خدمات ارزشمندی برای انقلاب و نظام انجام داد و نتیجه تفکر بلند ایشان بود که در حال حاضر دانشگاه‌های ایران در رتبه 15 جهان قرار دارند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به شروع سال جدید میلادی و آغاز رویداد مشهد 2017، اظهار کرد: آغاز این رویداد از دانشگاه فردوسی مشهد نشان‌دهنده توجه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی است و این توجه رسالت و مسئولیت دانشگاه‌ها را سنگین‌تر کرده است.

دکتر کافی با اشاره به برگزاری همایش روابط فرهنگی و ادبی ایران و جهان عرب و اختتامیه همایش بین‌المللی گفت‌وگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب تصریح کرد: می‌توانیم از این فرصت به خوبی برای نشان دادن مشهد و پایتخت معنوی جهان اسلام استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، وی به برگزاری نشست کمیته مشترک علم و فناوری ایران و هند به ریاست رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد و افزود: دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان مرکز ارتباط علمی دانشگاه‌ها با دانشگاه‌های کشور هند تعیین شده است و می‌تواند در این زمینه به سایر دانشگاه‌ها کمک نماید.

منبع:ایسنا

204

کد خبر: 722732

وب گردی

وب گردی