کدام‌یک از گوشی‌ های گلکسی A سال ۲۰۱۷ را می‌خرید؟

سامسونگ هفته‌ گذشته سری ۲۰۱۷ گوشی‌های گلکسی A را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید سامسونگ در مقایسه با مدل‌های سال گذشته‌ی خودشان تغییرات بسیار زیادی داشته‌اند و از نظر ظاهر و قدرت سخت افزاری جزو محصولاتی به حساب می‌آیند که می‌توانند نظر کاربران را به سمت خودشان جلب کنند؛ اما بد نیست با هم نگاهی به این گوشی‌های تازه وارد داشته باشیم.

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی‌ها از استاندارد IP 68 بهره می‌برند که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشند. همچنین کاربران می‌توانند روی این گوشی‌ها از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت هم استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های گلکسی A مدل‌های ۲۰۱۷ می‌توانیم به تکنولوژی شارژ سریع اشاره کنیم. البته شارژ سریع روی گلکسی A3 سال ۲۰۱۷ دیده نمی‌شود. همچنین این گوشی‌ها به پورت USB Type-C مجهز شده‌اند. قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن که قبلا روی گلکسی S7 قرار گرفته بود، روی این گوشی‌ها هم دیده می‌شود.

گوشی‌‌های گلکسی A مدل ۲۰۱۷ از فریم فلزی بهره می‌برند و جنس بدنه‌ی آن هم شیشه‌ای است. این گوشی‌ها در رنگ‌های آبی، سیاه، طلایی و زرگلد راهی بازار می‌شوند و از قابلیت‌هایی مانند پرداخت موبایلی سامسونگ پی و NFC بهره می‌برند. همچنین این تلفن‌های همراه هوشمند از فضای ابری سامسونگ هم پشتیبانی می‌کنند و کاربران می‌توانند تصاویر خودشان را روی این فضا ذخیره کنند.

گوشی گلکسی A7 به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD مجهز شده و اندروید ۶٫۰ روی آن نصب شده است. این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۰ با فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز بهره می‌برد و سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی دارند. دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 روی این گوشی قرار گرفته و دوربین جلوی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 است. گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می‌برد.

Galaxy A7 مدل ۲۰۱۷

گوشی بعدی خانواده‌ی گلکسی A سال ۲۰۱۷، مدل A5 است. محصولی با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD که اندروید ۶٫۰ دارد. تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۸۰ هم روی این گوشی قرار گرفته و سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین پشت و جلوی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. سنسور تشخیص اثر انگشت هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است. این گوشی هم از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد.

Galaxy A5 مدل ۲۰۱۷

آخرین عضو خانواده‌ی گلکسی A سال ۲۰۱۷ هم A3 نام دارد. این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با کیفیت HD یا ۷۲۰p بهره می‌برد. البته این صفحه نمایش هم مانند مدل‌های قبلی Super AMOLED است. گلکسی A3 جدید هم مانند دیگر گوشی‌های این خانواده با اندروید ۶٫۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ و دو گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. این موضوع باعث شده که A3 سال ۲۰۱۷ قدرت کمتری نسبت به دو مدل قبلی داشته باشد. دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 هم روی آن دیده می‌شود. این گوشی هم دو سیم‌کارته است و باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم برای آن در نظر گرفته شده است.

Galaxy A3 مدل ۲۰۱۷

این گوشی‌ها از نظر ظاهر و از نظر سخت افزار محصولات بسیار خوبی به نظر می‌رسند و امکانات جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

منبع: دیجی کالا

205/200

کد خبر: 722754

وب گردی

وب گردی