رییس واحد بوشهر: آیت الله هاشمی، هرگز جایگزینی نخواهد داشت و همچون او در تاریخ تکرار نخواهد شد

پانزدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای استان با محوریت بررسی پیش بینی بودجه سال 96 در حالی با حضور اعضای این کمیسیون، رؤسای واحدها، خزانه‌دار و حسابرس استان برگزار شد که رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و غم فقدان این بزرگ مرد، حاضران و فضای جلسه را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده بود.

به گزارش ایسکانیوز، یوسف قیصری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این جلسه با بیان اینکه نبود آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، در باورها نمی‌گنجد، گفت: ایشان، هرگز جایگزینی نخواهد داشت و همچون او در تاریخ تکرار نخواهد شد.

قیصری با تأکید بر جایگاه رفیع آیت الله هاشمی(ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: ایشان پدر معنوی دانشگاه و یکی از ستون های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

قیصری با توجه به آخرین سفر استانی ایشان به بوشهر، تشریح کرد: درگذشت آیت الله هاشمی (ره) برای ما بوشهری ها بسیار حزن انگیزتر بود چراکه هنوز حلاوت دیدار با ایشان را با تمام وجود حس نکرده بودیم که با رحلت ایشان، غم بزرگی بر دل های ما نشست.

وی ادامه داد: هر روز که از مسیرهای شهر بوشهر برای انجام امور روزانه می گذرم، خاطرات بازدید آن مکان در کنار ایشان برایم تداعی می شود.

رئیس واحد بوشهر در باره رادمرد عرصه علم و سیاست، ابراز کرد: درگذشت مردان خدا همچون زمان حیات شان، منشأ خیر و برکت خواهد بود.

قیصری افزود: همانگونه که دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کردند، همه ما با عزم راسخ و تلاش بیش از پیش، سعی خواهیم کرد تا راه و تفکر ایشان را ادامه دهیم و آمال او را به سرانجام برسانیم.

قیصری در بخش دوم این جلسه با تأکید بر اهمیت و نگاه ویژه به بحث بودجه و برنامه ریزی سالانه، گفت: بسیاری از بخشنامه ها، قوانین، برنامه ها و... دارای بعد اقتصادی هستند که انجام آنان الزام ما را به رعایت دقیق بودجه بیشتر می کند.

وی با بیان اینکه ریشه بسیاری از نارسایی‌های اداری در ساختار سازمانی، ناشی از نبود بودجه بندی دقیق است، عنوان کرد: اگر بودجه دقیق پیش بینی و درست به آن عمل شود، مشکلات تا حد چشمگیری کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش تمامی واحدها و مراکز استان یادآور شد: بحمدالله تراز مالی استان در 3 سال گذشته مثبت بوده که باید تلاش کنیم این روند حفظ شود.

200/202

کد خبر: 722762

وب گردی

وب گردی