مایکروسافت پتنت یک موبایل قابل تبدیل به تبلت را به ثبت رساند

اخیرا اسناد مربوط به پتنتی که قبلا از سوی مایکروسافت تسلیم اداره ثبت علائم تجاری و پتنت های آمریکا شده، در فضای مجازی منتشر گردیده که به نوعی تبلت تاشو همراه با لولای انعطاف پذیر اشاره دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حتما تایید می کنید که معمولا وقتی کاربران تصمیم می گیرند دستگاهی را خریداری نمایند، ابعاد آن گجت در زمره اصلی ترین ملاحضات و اولویت هایشان قرار می گیرد.

کاربری ممکن است علاقمند به خرید موبایلی با نمایشگر نسبتا کوچک باشد که صرفا برقراری تماس های صوتی و ارسال پیام های متنی را برایش ممکن نماید در حالی که فرد دیگری خواستار خرید موبایلی با نمایشگر بزرگ برای پاسخگویی به ایمیل ها، مرور وب و مواردی از این دست خواهد بود.

با در نظر داشتن همین امر، مایکروسافت نیز بر آن شده تا پتنت مربوط به گجتی دو در یک را به ثبت برساند که هم می تواند نقش یک موبایل را ایفا نماید و هم تبلت.

در این پتنت شرکت ردموندی به توصیف محصولی پرداخته که مجهز به ساختار لولای منعطف است و امکان نزدیک شدن هر دو بدنه به یکدیگر و همچنین چرخش آنها به دو ر یک محور را فراهم می نماید و همزمان با این امر، امکان مشاهده محتوای به نمایش در آمده در نمایشگر را نیز برای کاربر فراهم می نماید.

هفته گذشته گزارش شد که سامسونگ و ال جی در تلاشند تا نخستین موبایل تاشو خود را در نیمه دوم سال 2017 روانه بازار کند.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 722770

وب گردی

وب گردی