بررسی آخرین روند عملیات ساختمانی و تجهیز امکانات بیمارستان ۲۸۶ تختخوابی در حال تجهیز رازی

دکتر صدرالسادات صبح امروز با حضور در شهرستان بیرجند از اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) و بیمارستان ۲۸۶ تختخوابی رازی این شهر بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر سید علی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت صبح امروز به منظور بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بیرجند وارد این شهر شد.

دکتر صدرالسادات در این سفر یک روزه از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) که پنج ماه از زمان بهره برداری آن می گذرد قرار گرفت و از برخی از بیماران اورژانس این بیمارستان عیادت کرد.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت از بیمارستان ۲۸۶ تختخوابی در حال تجهیز رازی بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین روند عملیات ساختمانی و تجهیز امکانات آن قرار گرفت و با جویا شدن وضعیت تامین نیروهای مورد نیاز بیمارستان خواستار تسریع روند اجرایی پروژه برای بهره برداری شد.

وی در جلسه ای که به همین منظور در بیمارستان رازی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد اعلام کرد: وزارت بهداشت برای تکمیل و بهره برداری سریعتر این بیمارستان اعلام آمادگی دارد تا ضمن همکاری، هرگونه حمایت مورد نیاز را انجام بدهد.

گفتنی است در این بازدید دکتر مصطفی پریدار، قائم مقام معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و مهندس امیر ساکی، مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

701/700

کد خبر: 722839

وب گردی

وب گردی