آشنایی با نفرات برتر جشنواره لقمان حکیم/رئیس السادات: سیستم مدیریتی نگاهش به امر پژوهش تغییر کرده است

رتبه برتر EDC در جشنواره لقمان با بیان اینکه سیستم مدیریتی نگاهش به امر پژوهش تغییر کرده ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به کمبود امکانات و بودجه وابسته به شهریه، به نسبت  دانشگاه های دولتی کار ارزشمندی انجام داده است.

محمد علی رئیس السادات رئیس مرکز EDC دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در حد توانش برای تشویق دانشجویان و پژوهشگران امتیازاتی در نظر گرفته و در مقایسه با سالهای قبل سیستم مدیریتی نگاهش به امر پژوهش تغییر کرده است.

وی افزود: مدیریت دانشگاه و مجموعه افرادی که در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می کنند به فکر پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی هستند و پیشرفت ملزوماتی دارد.

رئیس السادات اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به کمبود امکانات و بودجه وابسته به شهریه، به نسبت دانشگاه های دولتی که شرایط از نظر بودجه، روابط و تجهیزات کار مهیاست کار ارزشمندی انجام داده است.

رئیس السادات در خصوص جشنواره لقمان ابراز کرد: جشنواره لقمان یک جشنواره آموزشی، پژوهشی است که در حیطه های مختلف علمی نفرات و گروه های برتر را انتخاب می کند. امسال رقابت تنگاتنگی میان استعدادهای برتر برگزار شد و با توجه به اطلاع رسانی مناسبی که نسبت به سالهای قبل انجام شد در واحدهای مختلف دانشگاهی برگزار شد.

رتبه برتر EDC در جشنواره لقمان خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول واحد edc (مرکز توسعه آموزش) فعالیت می کنم و این مرکز اولین edc دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد است و edc دارای کمیته های مختلف آموزش، پژوهش، استعداهای درخشان، امتحانات و.. است.

205/200

کد خبر: 722841

وب گردی

وب گردی