حامد آفاق: غیرت بازیکنان اجازه نداد بازی نکنند

تیم بسکتبال شهرداری اراک در بدترین شرایط مالی و با حواشی فراوان بازی را به شهرداری کاشان واگذار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، هفته پانزدهم رقابت های سوپر لیگ بسکتبال کشور عصر دیروز در شرایطی برگزار شد که بازی شهرداری اراک با شهرداری کاشان با حواشی بسیاری همراه بود.

ابتدا قبل از شروع بازی بنظر می رسید بازیکنان شهرداری اراک برابر حریف خود حاضر نخواهند شد ولی با تاخیر چند دقیقه ای بازیکنان یک به یک به میدان آمدند و کار آغاز شد.

با شروع بازی تیم شهرداری کاشان از عدم آمادگی جسمانی و روحی و روانی بازیکنان شهرداری اراک بهره کامل را برد و در دو کوارتر اختلاف زیادی را با حریف ایجاد کرد و موفق شد در پایان نیمه اول با حساب ۶۶ بر ۲۹ به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم شاگردان کسایی پور که عزم خود را برای برگشت به بازی جزم کرده بودند موفق شدند اختلاف را بسیار کم کنند ولی دیگر برای جبران نتیجه بسیار دیر شده بود.

در نهایت تیم شهرداری کاشان با حساب ۹۸ بر ۷۹ پیروز این دیدار پر حاشیه بود.

در این دیدار حامد آفاق بازیکن شهرداری اراک با کسب ۱۹ امتیاز و بوژان بازیکن شهرداری کاشان با کسب ۲۵ امتیاز بهترین بازیکنان دو تیم بودند.

حامد آفاق کاپیتان تیم درباره این اتفاق، گفت: تمامی بازیکنان با غیرتی مثال‌زدنی برای تیم بازی می‌کنند و همگی تیم‌شان را دوست دارند، ولی متاسفانه علیرغم وعده‌های بسیاری که از سوی مسئولان باشگاه شهرداری به بازیکنان داده شد، نه تنها از قرارداد این فصل بازیکنان حتی یک ریال هم پرداخت نشده است، بلکه مطالبات فصل پیش نیز باقی مانده است.

وی افزود: نزدیک به چهار ماه است که پولی به بازیکنان پرداخت نشده و این در شرایطی است که قرار بود تا اینجای فصل بالای 60 درصد قرارداد پرداخت شود همانطور که تیم‌های دیگر تاکنون این مبلغ را پرداخت کرده‌اند.

آفاق تصریح کرد: با توجه به تمام این موارد بازیکنان تصمیم گرفتند در برابر شهرداری کاشان حاضر نشوند تا شاید صدای تیم به گوش مسئولان بویژه شهردار برسد اما با این حال تعصب بازیکنان اجازه نداد و به زمین بازگشتند و بازهم تمام تلاششان را انجام دادند.

606/101

کد خبر: 722874

وب گردی

وب گردی