سرفیس فون احتمالا این شکلی خواهد بود

مایکروسافت در بازار تلفن‌ های همراه شرایط خوبی ندارد، اما هیچ وقت امیدش از این بازار را قطع نکرد. در واقع این شرکت قصد دارد یک محصول دیگر هم تا چند ماه آینده راهی بازار کند.

به گزارش ایسکانیوز، محصولی که شاید با نام سرفیس فون در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. براساس شایعات منتشر شده این گوشی چهار سال است که در دست ساخت قرار دارد و مایکروسافت کلی به آن امیدوار است. امروز اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که ظاهر احتمالی سرفیس فون را نشان می‌دهند. در این پتنت‌ها گفته شده محصول جدید مایکروسافت یک محصول قابل انعطاف است که نقش تلفن همراه و تبلت را ایفا می‌کند. به نظر می‌رسد که برای این محصول از ساختار قابل انعطاف استفاده و صفحه نمایشی روی آن قرار گرفته که خم می‌شود.

البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که پتنت‌ ها دلیلی برای عرضه‌ی نهایی یک محصول نمی‌شوند؛ اما می‌توانند برخی از ایده‌های یک شرکت برای محصولات بعدی خودش را نشان دهند. البته از آنجایی که گفته شده در سال ۲۰۱۷ محصولات قابل انعطاف بیشتری راهی بازار می‌شوند، بعید نیست که مایکروسافت هم بخواهد چنین دستگاهی عرضه کند. گفته شده که دو شرکت سامسونگ و ال‌جی هم تا قبل از سال ۲۰۱۸ محصولاتی قابل انعطاف با صحفه نمایشی که می‌توان آن را خم کرد، تولید می‌کنند.

منبع: دیجی کالا

205/200

کد خبر: 722885

وب گردی

وب گردی