بازیکن تیم والیبال پیکان تهران گفت: ما به دنبال این هستیم که نمایش خوبی در مسابقه‌ها داشته باشیم و از دست دادن صدر جدول برای ما اتفاق مهمی نیست.

به گزارش ایسکانیوزامیر غفور، درباره از دست دادن صدر جدول لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: قطعا ما بازی به بازی فکر می‌کنیم و به صدر جدول یا هفتمی جدول فکر نمی‌کنیم. باید نمایش ایده‌آلی در مسابقه‌ها داشته باشیم. از دست دادن صدر اتفاق مهمی نیست فقط باید به بازی‌های‌مان فکر کنیم. یک بازی رو در رو با بانک سرمایه داریم و می‌توانیم جبران کنیم.

غفور درباره پیروزی پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال برابر شهرداری اراک گفت‌: در نبود کاپیتان‌مان بچه‌ها تلاش کردند که خیلی خوب کار کنند و این اتفاق هم افتاد و توانستیم یک بازی سخت را ببریم. اراک به دنبال حضور در پلی‌آف است و همین باعث شد برابر ما خیلی سفت و سخت کار کنند.

بازیکن تیم پیکان تهران درباره برخی از بی‌نظمی‌های لیگ و مشکلات مالی تیم‌ها گفت‌: برخی از تیم‌ها وارد لیگ شده‌اند و از لحاظ مالی به وعده‌های‌شان عمل می‌کنند. برای تیم‌های دیگر باید ضمانت وجود داشته باشد تا تیم نتواند وسط فصل بگوید پول نداریم. تیمی که وارد لیگ می‌شود باید ضمانت بدهد که اگر روزی خواست از لیگ برود بازیکن دستش به جایی بند باشد. بازیکن تنها راه درآمدی‌اش ا ز لیگ برود بازیکن دستش به جایی بند باشد. بازیکن تنها راه درآمدی‌اش لیگ است و نباید آواره شود.

606/101

کد خبر: 722890

وب گردی

وب گردی