نسل بعدی مک بوک پروها احتمالاً به جدیدترین پردازنده اینتل و مقدار رم بیشتری مجهز می شود

تحلیلگر اپل یعنی «مینگ چی کو» در مؤسسه KGI تایوان عنوان کرده است که مک بوک های سال جاری به پردازنده های کبی لیک اینتل مجهز می شوند و علاوه بر آن مدل 15 اینچی از 32 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس یادداشت منتشر شده توسط «کو»، اپل در تلاش است تا یک مک بوک 12 اینچی را در سه ماهه دوم امسال وارد خط تولید خود کند. همچنین پس از آن اپل قصد دارد در اوایل سه ماهه سوم شروع به ساخت مک بوک پروهای 13 و 15 اینچی کند.

این در حالی است که به گفته «کو» کوپرتینویی ها یک مک بوک 15 اینچی جدید را نیز در سه ماهه پایانی سال به تولید انبوه خواهند رساند که دارای 32 گیگابایت رم بوده و کاربران حرفه ای را هدف قرار می دهد. به گفته وی هنوز مشخص نیست که لپ تاپ مذکور با پسوند «پرو» عرضه خواهد شد و یا تنها در دسته بندی مک بوک قرار می گیرد.

در ادامه «کو» عنوان کرده که تمام لپ تاپ های جدید اپل به آخرین سری پردازنده های اینتل یعنی کبی لیک مجهز می شوند. اپل در آخرین نسل از مک بوک پروهای خود که در آبان معرفی شدند از پردازنده های اسکای لیک استفاده کرد که ساخت آنها به سال 2015 باز می گردد.

مشخصاً هر ساله شایعات بسیاری پیرامون محصولات جدید اپل به گوش می رسند اما «کو» یکی از منابع موثق بوده و پیش از این نیز پیش بینی هایی در رابطه با مشخصات منحصر بفرد آیفون و یا قیمت اپل واچ ها را در کارنامه خود دارد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 722972

وب گردی

وب گردی