گلکسی C7 پرو با نمایشگر 5.7 اینچی و 4 گیگابایت رم معرفی شد

سامسونگ گوشی‌هوشمند گلکسی سی ۷ پرو (Galaxy C7 Pro) را معرفی کرد. این محصول ۴ گیگابایت رم دارد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶ بهره می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز، کمپانی سامسونگ گوشی‌هوشمند جدید خود موسوم به گلکسی سی ۷ پرو را معرفی کرد. همانطور که در شایعات مرتبط با این دستگاه خوانده بودیم، این محصول مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی فول اچ‌دی از نوع Super AMOLED بوده و پردازنده‌ی آن نیز اسنپدراگون ۶۲۶ است. حافظه‌ی رم این دستگاه نیز ۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی و جلویی این گوشی‌هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 است.

حافظه‌ی داخلی گلکسی سی ۷ پرو نیز ۶۴ گیگابایت است که البته می‌توان با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش داد. گوشی مورد بحث در رنگ‌های آبی، طلایی و صورتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این محصول مجهز به یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت بوده و سنسور اثر انگشت نیز در بخش جلویی آن و در زیر نمایشگر تعبیه شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بوده که البته رابط کاربری انحصاری سامسونگ موسوم به تاچ‌ویز بر روی آن اعمال شده است.

امکان پیش‌خرید این محصول از اواخر امروز برای کاربران چینی وجود دارد. متاسفانه نمی‌دانیم که آیا گلکسی سی ۷ پرو در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد یا خیر و سامسونگ نیز تا کنون در این مورد هیچ جزئیاتی را اعلام نکرده است.

اگرچه گوشی‌هوشمند مورد بحث از مدتی قبل در وب‌سایت سامسونگ لیست شده اما هنوز نمی‌دانیم که قیمت این محصول چقدر تعیین خواهد شد. در برخی از شایعات گفته شده که سامسونگ این گوشی را با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار به فروش می‌رساند؛ ولی این خبر هنوز رسما تایید نشده است.

نظر شما در مورد گلکسی سی ۷ پرو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نطرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 722984

وب گردی

وب گردی