چالش«چشمک» و رقابت 60گروه وب‌سایت و اپلیکیشن‌ها

دبیرنهمین جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به برگزاری این جشنواره از رقابت میان 60 گروه فعال در حوزه وبسایت خبر داد و گفت:نهمین دوره این جشنواره برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی از 5دی‌ماه آغاز و تا اوایل بهمن‌ماه نیز ادامه می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا الفت نسب دبیر جشنواره وب و موبایل ایران در خصوص برگزاری این رویداد گفت: ثبت‌نام در نهمین دوره این جشنواره برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی از 5دی‌ماه آغاز و تا اوایل بهمن‌ماه نیز ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: از نکات حائز اهمیت این رویداد، حرکت به سوی اشتغال‌زایی و راه‌اندازی چالش مبارزه با بیکاری «چشمک» توسط وب‌سایت‌های فعال در حوزه تجارت الکتروینک خواهد بود.
الفت‌نسب، افزود: در همین خصوص وب‌سایت‌ها با اعلام تعداد درخواست جذب نیرو به همراه عناوین شغلی آنها، اقدام به دریافت رزومه از متقاضیان می‌کنند تا بنا به شرایط و اولویت‌های جذب نیرو، اقشار تحصیل‌کرده صاحب شغل شوند.
دبیر جشنواره وب و موبایل ایران در ادامه با اشاره به ایجاد شرایط رقابت حرفه‌ای در این رویداد، خاطرنشان کرد: در این بخش نزدیک به 60گروه از وب‌سایت و اپلیکیشن‌ها در معرض رقابت تنگاتنگی قرار می‌گیرند که داوران و آرای مردمی تعیین کننده سرنوشت برندگان است.
به گفته وی، اخذ رای‌گیری مردمی از 18دی‌ماه آغاز و تا 27 بهمن ماه ادامه می‌یابد که که تا این لحظه حدود 30هزار رای به ثبت رسیده اما طبق پیش‌بینی‌ها در رویداد امسال میزان آرای مردمی به مرز یک میلیون نفر نیز خواهد رسید.
لازم به ذکر است که در حاشیه این رویداد، کنفرانسی در حوزه وب و موبایل با مباحث‌ علمی، تخصصی و صنفی در 28بهمن‌ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.
جشنواره وب ایران در سال ۸۷ و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران در سال ۱۳۹۱ برای اولین بار در ایران برگزار شد اما برگزار کنندگان جشنواره وب ایران و جشنواره اپلکیشن های موبایل از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتند تا به منظور هم افزایی بیشتر هر دو جشنواره را در هم ادغام کنند.
به همین منظور این همکاری ابتدا با یکی کردن زمان برگزاری و در سال های بعد با برگزاری کنفرانس وب و موبایل ایران به صورت هم زمان به صورت یکپارچه عملی شد.
بنا بر همین گزارش، طی سال گذشته 11 هزار وب‌سایت در این رویداد ثبت‌نام کردند و 36هزار آرای مردمی نیز به دست آمد.

204/200

کد خبر: 723013

وب گردی

وب گردی