برگزاری جلسه معرفی رییس جدید آموزشکده سما تهرانسر

جلسه معرفی ریاست جدید آموزشکده سما تهرانسر، باحضور قاسم یزدان پناه معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما ، علیرضا آزادبر رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران ، روسای آموزشکده ها و همکاران این آموزشکده 27 دی ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما ضمن عرض تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به بیان برخی از ویژگی های ایشان پرداخت و گفت: صبوری ، ادب و تلاش برای وحدت و یکپارچگی ملی از صفات این مرد بزرگ بود.

قاسم یزدان پناه با بیان اینکه آیت الله هاشمی تمام دارایی های خود را برای دین و کشورش فدا کرد، ادامه داد: آشنایی با تاریخ معاصر و آینده نگری ایشان و نقش ارزنده وی به ویژه در دوران جنگ و پس از آن برکسی پوشیده نیست.

وی در ادامه در خصوص مسائل مدیریتی در سازمان سما ، ضمن متمایز خواندن مدیریت شهر تهران نسبت به سایر نقاط کشور گفت: برای آنکه مدیری بتواند موفق شود باید فضای کافی به او داده شود ، تا بتواند در جهت رشد و شکوفا محیط آموزشی گام بردارد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما با بیان توانمندی های ریاست سابق آموزشکده سما تهرانسر خاطر نشان کرد: دراولین برخورد با ایشان که به منظور انجام مصاحبه شغلی بود و با اطلاع از روزمه کاری وی ، پی به توانمندی های او بردم. همچنین بر همگان لازم است تا از قضاوت های عجولانه و بدون تحقیق که آفت پایداری روابط انسانی می شود دوری کنند.
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران نیز در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی با این همه دستاورد محصول دوراندیشی این مرد بزرگ است.

علیرضا آزادبر همچنین با تشکر از حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما ، حضور ایشان در جلسه معارفه ریاست آموزشکده سما تهرانسر را پشتوانه خوبی برای فعالیت های این واحد آموزشی دانست.

لازم به ذکر است رئیس سابق آموزشکده سما تهرانسر نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود از تلاش کلیه همکاران این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

در پایان علی وفاپور به عنوان رئیس آموزشکده سما تهرانسر معرفی و حکم خود را از معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما دریافت کرد. علی وفاپور دستیابی به رشد و توسعه پایدار و ارتقا کیفیت آموزشی را از اهداف پیش روی خود برشمرد.

200/202

کد خبر: 723056

وب گردی

وب گردی