شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست به بهانه تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در نزدیکی ایست بازرسی ارتش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین خاطر نشان کرد که "نضال داود مهداوی" (۴۴ ساله) از اهالی روستای "شویکه" در شمال "طولکرم" در تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

پایگاه صهیونیستی "۰۴۰۴" هم گزارش داد که نظامیان ارتش اسرائیل به سمت یک جوان فلسطینی که سعی در حمله با سلاح سرد (چاقو) به سمت سربازان ارتش صهیونیستی در ایست بازرسی "۱۰۴" این رژیم واقع در نزدیکی طولکرم را داشت، تیراندازی کردند.

این پایگاه صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست پس از زخمی کردن این جوان فلسطینی او را به حال خود رها کردند تا پس از خونریزی طولانی جان خود را از دست بدهد.

این در حالی است که هنوز از زخمی یا کشته شدن نظامیان صهیونیست در این حادثه خبری منتشر نشده است.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس در اوایل ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ تاکنون ده‌ها جوان فلسطینی را به بهانه تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی و حمله به سربازان ارتش صهیونیستی به شهادت رسانده و یا زخمی کرده است و با شهادت نضال داوود مهداوی، شمار شهدای انتفاضه قدس به ۲۷۶ تن رسید.

302/300

کد خبر: 723180

وب گردی

وب گردی