بهترین‌های انجمن ووشو ایران به مصاف هم می‌روند

دومین دوره مسابقات کشوری کمیته تخصصی شیانگ شینگ چوان با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم و بنیانگذار ووشو ایران استاد بزرگ زنده یاد حسین داودی پناه( داداشی) در روزهای 30 دی و یکم بهمن ماه 95 در بهشهر_مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی ووشو ایران ، دومین دوره مسابقات کشوری کمیته تخصصی شیانگ شینگ چوان انجمن (ویژه اعضا) تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم و بنیانگذار ووشو ایران استاد بزرگ زنده یاد حسین داودی پناه( داداشی) در روزهای 30 دی و یکم بهمن ماه 95 در شهرستان بهشهر استان مازندران برگزار خواهد شد.

حسین جعفری مسئول برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد سال گذشته این مسابقات با شکوه خاصی با حضور پدر ووشوی ایران استاد فقید داداشی برگزار شد و امسال در حالی این مسابقات برگزار می‌شود که ایشان چند هفته ای است که در بین ما نیستند و سعی ما بر این است تا یاد و خاطر استاد را با برگزاری مسابقاتی به یاد ماندنی گرامی بداریم.

وی همچنین اعلام کرد این مسابقات در دو بخش ساندا و تالو در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان،بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

همچنین در این مسابقات از سوی کمیته برگزاری تندیس اژدها در بخش تالو و کمربند زرین اژدها در بخش ساندا به 2 نفر از برترین های انجمن اهدا خواهد شد. به نفرات برتر حائز شرایط نیز علاوه بر مدال و حکم قهرمانی جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

604

کد خبر: 723182

وب گردی

وب گردی