رقابت ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابی تیم ملی تنیس روی میز

شانزده پینگ پنگ باز از امروز در قالب مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور قرار گرفتن در ترکیب این تیم برای حضور در سه رویداد آسیایی و جهانی به مصاف هم می روند.

به گزارش ایسکانیوز، نیما عالمیان، افشین نوروزی، سجاد حسینی، محمدعلی روئین تن، پوریا عمرانی، امین احمدیان، واحد مالمیری، امیررضا عباسی، نوشاد عالمیان، میعاد لطفی، آرمان حاجی ئی، حمیدرضا طاهرخانی،- امین میرالماسی، امیر حسین هدایی، محمد اصلمند و محمد امین حنطه بازیکنانی هستند که در قالب رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز به مصاف هم می روند.

محمدرضا اخلاق پسند و محمد فرقدانی دو بازیکن دیگر شرکت کننده در این مسابقات بودند که دو روز پیش انصراف خود از رقابت با دیگر بازیکنان شرکت کننده اعلام کردند.

رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز طی امروز و فردا با برگزاری دیدارهای گروهای پیگیری می شود. سپس هشت بازیکن برتر در قالب مرحله حذفی و به منظور رده بندی نهایی برترین ها به مصاف هم می روند.

بازیکنان برتر رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز ترکیب این تیم را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا (فروردین ماه - چین)، بازی های کشورهای اسلامی (اردیبهشت ماه - آذربایجان) و مسابقات قهرمانی جهان (مرداد - آلمان) تشکیل خواهند داد.

604/601

کد خبر: 723184

وب گردی

وب گردی