پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی تقدیر شدند

از ۵۷ پژوهشگر ، ایده ، طرح پژوهشی ، فناور ، مؤسسه ،  واحد استانی ، مرکز آموزش علمی کاربردی ، مرکز رشد ، کارآفرین ، دفتر کارآفرینی برگزیده با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و دکتر وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی که با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، دکتر محدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیران حوزه پژوهش و فناوری وزارت علوم، معاونین و مدیران ستادی و استانی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از ۱۰ پژوهشگر برتر استانی، یک ایده برتر،۳ پژوهشگر برتر دانشگاه، ۵ پژوهشگر برتر مؤسسات، ۲ طرح پژوهشی برتر،۴ فناور برتر (دستاورد تجاری سازی شده برتر)، ۷ واحد استانی برتر، ۳ کارشناس برتر واحد استانی، ۴ مرکز آموزش علمی کاربردی برتر، ۳ مرکز رشد برتر۴ کارافرین برتر سال ۹۵، ۳ دفترکارآفرینی برتر سال ۹۵، ۳ کارافرین برتر سال ۹۴، ۳ دفترکارآفرینی برتر سال ۹۴ و دو طرح الماس با اهدای تندیس، تقدیر ویژه انجام شد.

در بخش پژوهشگران برتر، حسین کربلایی از استان اردبیل، امید بزرگ حداد از استان البرز، سید سعید موسوی از استان زنجان، پیروز شاکری از استان کرمان، امیراحمد دهقانی از استان گلستان، نسیبه روزبه از استان هرمزگان و جعفر نیکان، هادی فصیحی، علی خاکسار و خسرو پرویزی از استان همدان به عنوان پژوهشگران برتر استانی انتخاب و معرفی شدند.

احمد الوندی از استان همدان نیز جایزه ایده برتر این مراسم را از آن خود کرد.

حمید مرتضوی و رضا کامیاب مقدس از استان کرمان و رضا مرادی از استان همدان به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و یحیی یوسفی از موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهید قدوسی قوه قضاییه، پدرام فروغی شاد از موسسه علمی کاربردی هلال ایران، سید جلال الدین بصام از موسسه علمی کاربردی جهاد کشاورزی، احمد نظری از موسسه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی و مسعود گلستانی پور از موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی به عنوان پژوهشگران برتر موسسه های علمی کاربردی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین طرح "هاور فن" متعلق به رضا خسروی و مسیح شاکری و "CNC" شش محوره متعلق به سیدعلی سجادی و رضا بشارتی به عنوان طرح های پژوهشی برتر معرفی شدند.

عنوان دستاورد تجاری سازی شده برتر دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری نیز به چهار طرح شامل "ماژول الکتریکی ویلچر" متعلق به محمد یزدان یار و علی جعفری از استان تهران، "دستگاه وکیوم فرمینگ" متعلق به حسین جهانی و کیومرث کریمی از استان البرز، "مهندسی معکوس و بهینه سازی زاویه یاب ۲۶ میلیمتری SPG " متعلق به نوربخش کمال از استان البرز و "دستگاه آبیاری نوبتی درختان" متعلق به مسعود وحدانی فرد از استان تهران اختصاص یافت.

استانهای البرز، تهران، خراسان رضوی، کردستان، مازنداران، گلستان و هرمزگان نیز به عنوان استانهای برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی در عرصه پژوهش و فناوری معرفی شدند.

در این مراسم از مصطفی یوسفی از استان البرز، علی اکبر شمشیری از استان تهران و علی صفاری از استان یزد به عنوان کارشناسان پژوهشی برتر واحد استانی قدردانی شد.

مراکز آموزش عالی علمی کاربردی صنایع دستی، فرهنگی و هنری پارسیان، فنون و خدمات هوایی تهران (سماپران) و فرهنگ و هنر واحد ۱۱ همگی از تهران نیز به خاطر برگزاری کارگاه های پژوهشی برتر دانشگاه علمی کاربردی مورد تجلیل قرار گرفتند.

عنوان مرکز رشد برتر علمی کاربردی در سال جاری نیز به مرکز رشد قند، شیرینی، شکلات و صنایع وابسته از استان البرز، مرکز رشد آسانسور و صنایع وابسته از استان تهران و مرکز رشد طیور، ماکیان و صنایع وابسته از استان مازندران تعلق گرفت.

کارآفرینان برتر سال ۱۳۹۵ دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز عادل بشیری جلال از استان همدان، محمدرحیم زارعی از استان فارس، امیر لک پور از استان لرستان و لیلا شمسه از استان لرستان بودند و مراکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر از استان فارس، فرهنگ و هنر ۲ مازندران و قند کرج موفق به کسب عنوان و جایزه دفاتر کارآفرینی برتر سال ۹۵ شدند.

در این مراسم همچنین از سید سالار هاشمی از استان زنجان، علی امیر ارجمند از استان یزد و سمیه حوتی از استان همدان به عنوان کارآفرینان برتر سال ۱۳۹۴ و مراکز آموزش عالی مینو از استان زنجان، پیگیر از استان گلستان و هپکو از استان مرکزی به عنوان دفاتر کارآفرینی برتر سال ۱۳۹۴ دست یافتند.

در این مراسم همچنین از شروین هادیان بخاطر تولید نمونه آزمایشگاهی قارچ کش ارگانیک نیم و از علیرضا صدری به خاطر تولید پایلوت گوهر حساس به آفتاب تجلیل و قدردانی شد.

۲۰۰

کد خبر: 723188

وب گردی

وب گردی