تجلیل نیروی انتظامی  استان کهگیلویه وبویراحمد  از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

در این نشست که با حضور مدیران روابط عمومی ادرات کل استان برگزار شد نیروی انتظامی از روابط عمومی های برتر تجلیل به عمل آورد.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از روابط عمومی هایی که بیشترین همکاری را با ناجا داشتنه اند بیان داشت: گسترش و ایجاد امنیت یک وظیفه ملی و همگانی است

سرهنگ مهدی انصاری در همایش پلیس با رابطین دستگاههای دولتی افزود: این همایش با سه هدف توسعه و تعمیق ارتباط نیروی انتظامی با دستگاههای دولتی، بسترسازی برای اجری طرحهای اثربخش و بهره برداری از ظرفیت و توان دستگاهها برگزار شد.

وی بیان کرد: گسترش و ایجاد امنیت تنها به نیروی انتظامی اختصاص ندارد بلکه یک وظیفه ملی است و هرکدام در این زمینه سهمی داریم که باید با مشارکت، همدلی و همراهی سهم خود را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دستگاهها و سازمانهای استان با برنامه ریزی می توانند سطح ارتباطات را ارتقاء دهند و غلبه بر بحران های اجتماعی با مشارکت عمومی امکان پذیر است.

سرهنگ انصاری تصریح کرد: بهترین راهبردی که نیروی انتظامی انتخاب کرده، پیشگیری اجتماعی از جرم است و اگر بتوانیم همه اقشار جامعه را در پیشگیری اجتماعی از جرم دخیل کنیم همه مسئولیت پذیر و ملزم به انجام مسئولیت خود می شوند.

وی دامه داد: هرکس در راستای جلب رضایت عمومی قدم بردارد، رضایت خداوند را کسب کرده است و هرکس نیز که در صدد صدمه وارد کردن به اعتماد عموم و مردم باشد به مردم و نیروی انتظامی ظلم کرده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در راستای ایجاد امنیت و آرامش عموم توفیقی داشته باشد و این امر مهم نیازمند تلاش و همکاری همه دستگاههای دولتی است و باید آنچنان که مردم مستحق امنیت و آرامش هستند، پای کار بیایند و تلاش کنند.

سرهنگ انصاری با اشاره به فضای مجازی تاکید کرد: فضای مجازی اکنون مرزها را برداشته است و از طریق این فضا بدون هیچ مرزی با اقصی نقاط عالم ارتباط برقرار می شود که اگر نتوانیم با فرهنگ صحیح از این فضا بهره ببریم، خطرات آن به طور جد ما را تهدید می کند.

وی گفت: ماهواره به عنوان یک نامحرم در بعضی از خانه ها خیمه زده است و متاسفانه بعضا با احساس مسئولیت نکردن دقیق این نامحرم را به خانه هایشان می کشانند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: زیر ساخت واقعی جامعه ما خانواده است و باید برای حفظ و صیانت از آن تلاش و کوشش کنیم. همه ما حب نظام را در دل داریم و باید تا می توانیم برای آگاهی و اطلاع رسانی خانواده ها تلاش کنیم و خانواده آگاه و بصیر خانواده ایست که کانون ایمن در مقابل دشمن نرم باشد.

سرهنگ انصاری بیان کرد: پیشرفت، علم، تکنولوژی و ابزار خوب است اما استفاده صحیح از آنها به مراتب بهتر و بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای پلیس، نیروی انتظامی و مسئولان ارزش قائل اند و ما باید قدر این ارزشها را بدانیم و خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم. باید جامعه را روبه نشاط و امیدواری ببریم و این خواسته مردم است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همه ما باید هم فکر و همراه هم باشیم و با هم اندیشی و همدلی کارها را به خوبی پیش ببریم و پیشنهادات سازنده و مفید خود را عملی کنیم.

همچنین مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش گفت: متولیان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آسیبهای اجتماعی ضعیف عمل می کنند.

سیده خدیجه توفیقیان افزود: متولیان فرهنگی باید آنچه اولویت آسیبهای اجتماعی است را در نظر بگیرند و گزارشات عملکرد خود را در این زمینه بیاورند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: اگر جوانان و نوجوانان ما روز به روز ادچار برخی مسایل می شوند علت آن این است که متولیان فرهنگی قدمهای خود را خیلی آهسته برداشته اند.

توفیقیان خاطرنشان کرد: آسیبها و انحرافات اجتماعی اکنون گریبانگیر و فزاینده شده است و می توان گفت دو عامل اجتماعی و خانوادگی متوجه آن است که اولویت در عوامل اجتماعی است.

وی تصریج کرد: متاسفانه امروزه وسایل ارتباطی مدرن فضاهای مجازی مانند واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و اینترنت خانواده ها را به قدری درگیر کرده است که فاصله محبت و عاطفه را با فرزندانشان کم کرده است و وقتی خانواده ها برای فرزندان خود وقت نداشته باشند آنان وقت خود را در محیط بیرون از خانواده می گذرانند تا خواسته های عاطفی خود را برآورده کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: اگر خانواده ها بخواهند برای تربیت صحیح فرزند خود اقدام کنند باید اولویت اولشان خانواده شان باشد، برای فرزندان خود وقت بگذارند و نیازهای عاطفی آنها را برآورده کنند.

توفیقیان عنوان کرد: ما در دهکده جهانی قرار داریم که روز به روز ارتباطات و اطلاعات مدرنیته به سمت ما می آید و پارادوکس و تضادی که بین سنت و مدرنیته به وجود آمده باعث شده است تا مبانی دینی به درستی به نسل جوان و نوجوان ما منتقل نشود.

وی اضافه کرد: در بحث آسیب های اجتماعی حضور نیروی انتظامی به موقع بوده است اما تنها نیروی انتظامی متولی این امر مهم نیست و همه دستگاههای دولتی باید در کنار نیروی انتظامی در این زمینه قدم بردارند.

در پایان این مراسم از از رابطین برتردستگاههای اجرایی که با نیروی انتظامی همکاری داشتند، تجلیل شد.

200

کد خبر: 723198

وب گردی

وب گردی