ساعت های هوشمند گوگل احتمالاً در 22 بهمن معرفی می شوند

طبق شایعات درز یافته، نسخه بعدی سیستم عامل ساعت های هوشمند گوگل قرار است در 21 بهمن منتشر شود. اکنون شایعات دیگری به گوش رسیده که ساعت های جدید گوگل در تاریخ 22 بهمن و تنها یک روز پس از عرضه Android Wear 2.0 راهی بازار خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، ساعت های هوشمند جدید گوگل که با همکاری ال جی توسعه یافته اند با نام های «واچ استایل» و «واچ اسپورت» در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

گفتنی است؛ هوز اشاره ای به قیمت گجت های مذکور نشده اما انتظار می رود که در تاریخ 22 بهمن در فروشگاه های آمریکا قابل خرید باشند و به دنبال آن در کشورهای دیگر موجود خواهند شد. همچنین ال جی ساعت های هوشمند خود را در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش عموم خواهد گذاشت.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، «واچ اسپورت» دارای یک صفحه نمایش 1.38 اینچی اولد با رزلوشن 480 در 480 پیکسل، 768 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 430 میلی آمپر ساعتی است.

از طرف دیگر «واچ استایل» مجهز به صفحه نمایشی کوچکتر با اندازه 1.2 اینچ و دقت 360 در 360 پیکسل، حافظه رم 512 مگابایت، 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری 240 میلی آمپر ساعتی است.

هر دو ساعت مورد اشاره با دستگاه های مجهز به iOS سازگاری داشته و از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کنند. «واچ اسپورت» علاوه بر آن از بستر 3G و LTE نیز پشتیبانی کرده و دارای GPS و NFC نیز هست که بهره مندی از مزایای «اندروید پی» را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

از دیگر تفاوت های دو ساعت مذکور می توان به وجود سنسور پایش ضربان قلب و استاندارد IP68 در «واچ اسپورت» اشاره کرد که در مقابل «واچ استایل» از استاندارد ضد آب و غبار IP67 بهره مند است.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 723286

وب گردی

وب گردی