نگاهی به ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی امروز برابر فولاد صف آرایی خواهند کرد که پیش بینی می شود در ترکیب اصلی این تیم نسبت به بازی قبلی تغییراتی ایجاد شود.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ با توجه به مصدومیت رامین رضاییان و محسن ربیع خواه و همچنین محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز توسط فرشاد احمدزاده باید بدون این سه بازیکن به مصاف فولاد خوزستان برود.

بر این اساس علیرضا بیرانوند همچون دیدار گذشته در این بازی نیز به عنوان دروازه بان شماره یک سرخپوشان این تیم را همراهی خواهد کرد و خط دفاعی متفاوتی را پیش روی خود برابر ساسان انصاری و دیگر حمله وران فولادی خواهد دید.

با توجه به مصدومیت محسن ربیع خواه و غیبت رامین رضاییان، پیش بینی می شود خط دفاعی 4 نفره پرسپولیس را در این بازی سیدجلال حسینی و محمد انصاری به عنوان مدافعان میانی تشکیل دهند و حسین ماهینی در سمت چپ دفاعی و صادق محرمی نیز در سمت راست به بازی بپردازند.

کامیابی نیا که امروز وارد 28 سالگی خود شده است در خط میانی و پست هافبک دفاعی قرار خواهد گرفت و دیگر بازیکنان این خط را محسن مسلمان، سروش رفیعی و وحید امیری تشکیل خواهند داد.

علی علیپور که در لحظات حضور در ترکیب پرسپولیس برابر سایپا نشان از انگیزه های بالای خود داده بود در ادامه با توجه به 10 نفره شدن این تیم مجبور به ترک زمین شد و البته در پایان بازی مورد تمجید برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت. با این حال پیش بینی می شود در روزی که فرشاد احمدزاده غایب است و وحید امیری به خط میانی کوچ کرده، علیپور فرصت بازی به دست آورد و در کنار مهدی طارمی زوج خط حمله پرسپولیس را در این بازی تشکیل دهد.

ترکیب احتمالی: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس امروز و از ساعت 15 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

602/101

کد خبر: 723287

وب گردی

وب گردی