معرفی فرهنگ اصیل ایرانی در سطح بین المللی توسط دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: با توجه به مقاطع تحصیلات تکمیلی و انتشار فصلنامه‏ های علمی و پژوهشی خاص در حوزه‏ های اجتماعی در کنار برگزاری انواع همایش‏ ها و نشست ‏های علمی، گواه دیگری بر توان این دانشگاه برای حضوری پرثمر در حوزه اجتماعی است.

دکتر محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز بااشاره به فعالیت های حوزه اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام است وعلاوه بر حوزه علمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از ویژگی های مثبت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: تمامی ویژگی های دانشگاه آزاد اسلامی گواهی بر توان آن در راستای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی در سطح جهانی است به طوری که از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون شاهد ارتقای کمی و کیفی آن در حوزه ‏های مختلف آموزش و پژوهش و مسایل فرهنگی و تولید علم هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر افزود: هر واحد دانشگاهی بر حسب محل استقرار و اقلیمی که در آن قرار دارد، دارای سازه ‏ها و فضاهایی است که بر اساس معماری ایرانی و اسلامی بنیان نهاده شده است. این بضاعت هم گواه دیگری بر توان درخشش این دانشگاه در سطح ملی و بین‏ المللی است. دانشگاه به لطف حضورش در برخی از کشورها دارای وجهه جهانی بالایی است و بدون شک تقویت این حضور می ‏توان این وجهه را پررنگ تر کند.

وی تاکید کرد: از منظر دیگر دانشگاه آزاد اسلامی به خاطر تنوع رشته‏ های خود در گروه علوم انسانی توانسته است در امر تحقیق و پژوهش گام‏ های موثری بردارد. همچنین با توجه به مقاطع تحصیلات تکمیلی و انتشار فصلنامه‏ های علمی و پژوهشی خاص در حوزه‏ های اجتماعی در کنار برگزاری انواع همایش‏ ها و نشست ‏های علمی گواه دیگری بر توان این دانشگاه برای حضوری پرثمر در حوزه اجتماعی است.

دکتر جعفری تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می ‏تواند با اتکاء به توان علمی اعضای هیات علمی‏ خود، دانشجویان مقاطع عالی علوم انسانی و توان نرم ‏افزاری و سخت افزاری موجود در رشته‏ های مختلف این گروه در حوزه اجتماعی در رده ملی و بین‏ المللی ایفای نقش کند و منشاء اثر باشد.

701/700

کد خبر: 723320

وب گردی

وب گردی