حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر توسعه می‌یابد

 با تشکیل کارگروه توسعه کسب و کار دانش بنیان ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان این حوزه سرعت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد صادق نیکنام مدیر کارگروه توسعه کسب و کار دانش بنیان ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی درباره فعالیت های این کارگروه اظهار کرد: حمایت عملی و ارائه خدمات مورد نیاز به شرکت‌های دانش بنیان حوزه انرژی های تجدیدپذیر یکی از فعالیت های این کارگروه است و خوشبختانه در همین مدت کوتاهی که از تشکیل کارگروه می‌گذرد درخواست هایی به کارگروه ارجاع و به خوبی پاسخ داده شده است.

نیکنام با بیان اینکه این کارگروه با بخش تجاری فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در ارتباط است گفت: بحث توسعه انرژی های تجدیدپذیر ار مباحث مهمی است که در کارگروه به آن پرداخته می‌شود و در راستای آن تکمیل و اصلاح موضوعات دانش بنیان این حوزه انجام شد همچنین جلسات متعددی با شرکت های دانش بنیان به منظور جهت دهی فعالیت‌های آنها برگزار کردیم.

وی همچنین ابراز کرد: علاوه بر توسعه روابط تجاری، ایجاد ارتباط با سرمایه گذاران خارجی به منظور انتقال فناوری به داخل کشور یا سرمایه گذاری نیز از دیگر خدماتی است که به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود. به طور کلی حمایت‌های این کارگروه شامل مشاوره های تخصصی حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر به شرکت ها، حمایت های مادی از پروژه های این حوزه و کمک به تسهیل فرآیند دانش بنیان شده شرکت های حوزه است.

101/401

کد خبر: 723327

وب گردی

وب گردی