حمایت از طرح های پژوهشی میان رشته ای در جشنواره مد و لباس

انسیه زاهدی، دبیر بخش علمی و دانشگاهی ششمین جشنواره مد و لباس فجر از مصوبه تازه ای خبر داد که بر اساس آن اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور می توانند با ارائه طرح های پژوهشی میان رشته یا در حوزه مد و لباس، مورد حمایت مالی و معنوی جشنواره قرار گیرند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، زاهدی با بیان اینکه طرح های نظرخواهی زیادی در سال گذشته با کیفیت بالایی انجام شده است، افزود: این نظرخواهی های علمی نشان داد که این جشنواره تا حد زیادی می تواند تاثیرات گسترده ای روی دانشجویان و فعالان علمی مد و لباس بگذارد.

وی ادامه داد:در این دوره در بخش مقالات و پایان نامه ها، بخش تازه میان رشته ای را اضافه کرده ایم که می تواند خلا مباحث علمی مرتبط با حوزه مد و لباس را برطرف سازد.

عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) تصریح کرد: همچنین بر اساس مصوبه تازهای که داشته ایم، اعضای هیات علمی دانشگاهها میتوانند با ارائه طرح های علمی و پژوهشی و تصویب نهایی آنها، از حمایت مالی و معنوی کارگروه ساماندهی مد و لباس برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: این طرح سراسری است و همه اعضای هیات علمی دانشگاه ها می توانند طرح های خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر اسفند ماه سالجاری همزمان با تهران در 15 استان کشور برگزار می شود.

502

کد خبر: 723401

وب گردی

وب گردی