در جلسه شورای آموزش و پرورش صوفیان از ریاست این واحد تقدیر شد

بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش صوفیان در جلسه شورای آموزش و پرورش صوفیان با اهدای لوح سپاس از جعفر رحمانی کهنموئی رئیس این واحد دانشگاهی  تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که با حضور مسئولین شهر و رؤسای ادارات و نهادهای آموزشی برگزار شد در خصوص برنامه ریزی برای برگزاری همایش عفاف و حجاب و استحکام خانواده با رویکرد ازدواج های زودهنگام و برنامه ریزی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و... ، بحث و بررسی شد.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است:

بدون شک عزت و اقتدار کشور مرهون آموزش و پرورش کارآمد وقدرتمند و پویا در گرو نیروی انسانی بصیر، دلسوز، ساعی و صبور است. ارج نهادن به اساسی ترین تحول بنیادین یعنی منابع انسانی ارج نهادن به عناصر اصلی تحول آفرینی و تسریع حرکت خردمندانه و اصولی در راستای تحول است که باعث کسب پیشرفت های متعدد در شورای آموزش و پرورش در سطوح گوناگون گردیده و این امر مبین صداقت و تلاش بی ادعای شما عضو گرانقدر می باشد. فلذا با این باور، قدر شناسی از اعضای شورای آموزش و پرورش را فراتر از فضیلت یک فریضه دانسته و صمیمانه از زحمات و خدمات شما که در اعتلای نظام تعلیم وتربیت ایفای نقش مینمایید تقدیر و تشکر می نمائیم.

205/200

کد خبر: 723439

وب گردی

وب گردی