افزایش 10 میلیونی تسهیلات مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از ابلاغ مجوز افزایش تسهیلات مسکن مهر، از 30 به 40 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بانک مرکزی مجوز افزایش تسهیلات مسکن مهر را از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: با پیشرفت خوب پروژه‌ها، تا قبل از سال جدید شاهد تحویل واحد در فازهای 8، 5،11 و 9 قدیم خواهیم بود که پس از استقرار افراد، مراسم افتتاح را برگزار می کنیم.

غفوری اظهار داشت: در حال حاضر، تیم اجرایی رسیدگی به این مساله از دفتر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و شرکت عمران شهرهای جدید، در حال مذاکره و گفتگو با پیمانکاران بوده و چگونگی پیشبرد برنامه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین اضافه کرد: تلاش می شود تا با همت تمامی دست‌اندرکاران مجموعه و فعال کردن شیفت شب کارگاه‌ها در روزهای تعطیل، پروژه عظیم در پردیس را به پایان برسانیم.

غفوری در ادامه به آمادگی بانک مسکن برای تحویل مبالغ اعلام شده خبر داد و گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس، برنامه تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی و همچنین اقدامات لازم جهت طرح‌های آماده‌سازی در هر فاز، محله و بلوک را تهیه کرده است و به محض دریافت یارانه از ابتدای اسفندماه به صورت شبانه‌روزی و سه شیفت به تکمیل پروژه‌ها می‌پردازد.

به گفته وی، میزان مبلغ افزایش یافته، به روال اتوماتیک برای تمامی واحدهای باقی‌مانده انجام شده و نیاز به مراجعه متقاضیان به بانک نیست.

402

کد خبر: 723460

وب گردی

وب گردی