آخرین نسخه بتا واتساپ از امکانات اعلانیه‌های اندروید 7 پشتیبانی می کند

اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ بروزرسانی بتای جدید خود را منتشر کرده است که از قابلیت جذاب اعلان‌های اندروید ۷ پشتیانی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، اگر از کاربران سیستم‌عامل اندروید باشید و در بین ۰.۷ درصد کاربر خوش‌شانس اندروید ۷.۰ نوقا نیز قرار بگیرید، حتما تاکنون مشکلاتی با اعلان‌های اپلیکیشن واتساپ در این نسخه از اندروید روبرو بوده‌اید. به نظر می‌رسد واتساپ تاکنون نخواسته بود از آموزش‌های گوکل برای توسعه بخش جدید اعلان‌ها در آخرین نسخه‌ی اندروید پیروی کند.

اعلان‌های واتساپ بر خلاف آنچه که برای اندروید ۷.۰ نوقا پیش‌بینی شده بود، به‌صورت به‌هم ریخته‌ای به نمایش در می‌آیند و تنها آخرین پیام یک گفتگو در اعلان نمایش داده می‌شود. علاوه بر آن، اگر کاربر از قابلیت پاسخ سریع در این بخش استفاده کند، زمانی که پیام جدیدی از همان فرد قبلی دریافت می‌کند، این پیام در اعلان‌ها نمایش داده نمی‌شود.

خبر خوب این است که در نسخه بتا که به تازگی توسط WhatsApp برای اندروید منتشر شده است،‌ تمامی این مشکلات حل شده‌اند و اعلان‌ها به همان صورت پیش‌بینی شده در اندروید نوقا، به نمایش در می‌آیند.

اعلان‌های جدید به این صورت نشان داده می‌شوند که اگر کاربر چند پیام پشت سر هم از فردی دریافت کند، همه آنها در یک اعلان نمایش داده خواهند شد. زمانی که کاربر به این پیام‌ها پاسخ دهد، پیام او نیز در اعلان نشان داده خواهد شد. اگر چند پیام از افراد مختلف دریافت شوند، همگی در یک اعلان نمایش داده می‌شوند که می‌توان آن را باز کرد و به هر پیام به‌صورت جداگانه پاسخ داد. تمامی این کارها بدون ترک کردن محیط Notification گوشی و بدون نیاز به ورود به برنامه انجام خواهند شد.

کارشناسان امیدوارند این قابلیت در نسخه‌ی نهایی واتساپ هم گنجانده شود. اگر علاقه‌ی زیادی دارید تا این قابلیت را در نسخه‌ی بتا امتحان کنید، می‌توانید در گوگل پلی و صفحه مخصوص اپلیکیشن WhatsApp در بخش Become a beta tester گزینه I'm in را انتخاب کرده و اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه‌ی بتا بروزرسانی کنید. این نسخه با شماره‌ی ۲.۱۷.۱۳ در مارکت اپلیکیشن گوگل ثبت شده است.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 723523

وب گردی

وب گردی