کانون های دانشجویی دانشگاه صفا شهر در سطح استانی فعالیت می کنند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر، از برنامه ها و فعالیت های کانون های دانشجویی این واحد سخن گفت.

حاج آقا امیری (معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفا شهر) درباره‌ی فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه به ایسکانیوز گفت: ما در این واحد دانشگاهی دو تا کانون هنر و ادبیات و کانون قرآن و عترت داریم که بسیار فعال هستند و در جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی فعالیت‌های خوبی دارند.

وی ادامه داد: هنرمندان این کانون برنامه‌ای را در بانک ملی تهران برگزار کردند و همچنین در دانشگاه‌های فارس نیز به اجرای برنامه‌ می‌پردازند.

امیری با اشاره به کانون قرآن و عترت اظهار کرد: کانون قرآن و عترت دانشگاه نیز با همکاری بسیج دانشجویی به فعالیت مشغول هستند و گروه‌هایی برای عفاف و حجاب تشکیل داده‌اند و به نوعی تمامی فعالیت‌های مذهبی دانشگاه را بسیج دانشجویی با هماهنگی این کانون انجام می‌دهد.

معاون فرهنگی دانشگاه صفاشهر افزود: کانون قرآن و عترت و بسیج یادواره‌ای برای شهدا برگزار کردند که برنامه‌ی بسیار خوبی بود که نزدیک شش میلیون بودجه برای آن صرف شد. در این یادواره از خانواده‌‌ی شهدای مدافع حرم هم دعوت شده بود. همچنین ما یک مقبره برای شهدای گمنام در دانشگاه ساختیم.

او با اشاره به برگزاری مراسمی برای درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با همکاری فرمانداری استان فارس با هم مجلسی برای مرحوم آیت الله هاشمی برگزار کردیم و دانشگاه را سیاهپوش کردیم. البته تمام هزینه‌های اطلاع رسانی این مراسم با خود دانشگاه بود.

امیری در پایان سخنان خود گفت: در دانشگاه صفاشهر مسجد خوب و بزرگی داریم که بسیاری از ادارات و ارگان‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند که اتفاقاً یاواره‌ی شهدا را نیز در همین مسجد برگزار کردیم که با استقبال ارگان‌های دیگر نیز مواجه شد.

502500

کد خبر: 723538

وب گردی

وب گردی