مدارس سما یادگار همیشه ماندگار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی گفت: مدارس سما، یادگار همیشه ماندگار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و فرزند خلف دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمود حق بجانب دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی در نشستی با حضور فرماندار و رئیس آموزش و پرورش فاروج گفت: «مدارس سما، یادگار همیشه ماندگار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و فرزند خلف دانشگاه آزاد اسلامی است بنابراین موظفیم با رشد کیفی و کمی در همه امور به رسالت خود که همانا تربیت نیروی انسانی که آینده سازان این مملکت هستند جامه عمل بپوشانیم».

وی خاطرنشان کرد: «مدارس سما با حمایت های معنوی و مادی حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله هاشمی رفسنجانی شاهد فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی در سراسر کشور هستیم بنابراین ما نیز باید تمام هم و غم خود را برای توسعه آن به کار بریم».

حق بجانب ضمن اشاره به سخنان مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی و با بیان پتانسیل ها و ظرفیت های مدارس سما گفت: «با توجه به سخنان مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدارس سما در میان مدارس غیردولتی جز مدارس مرجع می باشد و چنانچه در شهرستانی بخواهند مدارس غیر دولتی را به عنوان شاخص ارزیابی نمایند مدارس سما به عنوان ملاک ارزیابی قرار خواهند گرفت».

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما خواستار همکاری مسئولین آموزش و پرورش شهرستان فاروج برای تاسیس مدارس سما در شهرستان فاروج شد.

معتمدی رئیس آموزش و پرورش فاروج گفت: « تاسیس مدارس سما در شهرستان را به فال نیک می گیریم و از تمامی ظرفیت و پتانسیل موجود برای رشد و بالندگی مدارس به کار خواهم بست تا از مهرماه سال آینده شاهد تحصیل دانش آموزان در این مدارس باشیم».

در این جلسه عاقل مدیرکل گزینش آموزش و پرورش استان، صابری نماینده هیأت موسس در امور مدارس غیر انتفاعی استان خراسان شمالی حضور داشتند.

استان خراسان شمالی دارای 8 شهرستان و 9 منطقه آموزشی است که در شهر بجنورد 40 هزار دانش آموز، در شیروان 30 هزار و در اسفراین 20 هزار و در آشخانه نزدیک به 20 هزار دانش آموز در حال تحصیل می باشند و جمیت دانش آموزی حدودا 160 هزار نفر است.

205/200

کد خبر: 723542

وب گردی

وب گردی