سپاهان2- نفت تهران یک/ ویسی انتقام جام حذفی را از دایی گرفت

تیم فوتبال سپاهان برابر نفت تهران به برتری دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز، روز دوم هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال موسوم به جام خلیج فارس از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار سپاهان - نفت تهران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد.

در نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را ارائه دادند اما در دقیقه 28 توحید غلامی با ضربه‌ای که از پشت محوطه جریمه زد، موفق شد توپ را به تور دروازه تیم سپاهان بچسباند تا شاگردان علی دایی نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، سپاهانی‌ها که دوست نداشتند در خانه بازنده شوند، به حملات خودشان افزودند و در دقیقه 64 توسط مسعود حسن زاده گل تساوی را وارد دروازه نفت تهران کردند. شاگردان عبدالله ویسی 2 دقیقه بعد موفق شدند گل دوم را هم وارد دروازه نفت تهران کنند. مهرداد محمدی زننده این گل بود.

سپاهانی‌ها با این دو گل، سه امتیاز خانگی گرفتند و از بازی یک بر صفر باخته، پیروزی دو بر یک ساختند. شاگردان عبدالله ویسی همچنین با پیروزی در این مسابقه، انتقام شکست در نیمه‌نهایی جام حذفی را از تیم نفت تهران گرفتند.

علی دایی به دلیل محرومیت روی نیمکت نفت حضور نداشت. از نکات مهم این بود که ویسی سرمربی سپاهان در اواخر بازی از حال رفت و به بیمارستان انتقال یافت.

حمید حاج‌ملک داور این دیدار بود.

602/601

کد خبر: 723544

وب گردی

وب گردی