دعوت  ملی پوشان والیبال بانوان دانشگاه آزاداسلامی به تیم ملی

مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال زنان، 14 بازیکن را به اردوی آماده سازی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت های انتخابی جهان دعوت کرد.

به گزارش ایسکانیوز مرحله مقدماتی رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از هشتم تا دهم بهمن ماه در مالدیو برگزار می شود و تیم ملی کشورمان باید در این رقابت ها به مصاف تیم های هند، نپال و مالدیو برود.

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگین شیرتری و فرانک بابلیان بازیکنان دعوت به اردوی پنج روزه تیم ملی دعوت شده اند. این اردو از اول بهمن ماه (جمعه ) آغاز می شود.
ملی پوشان با پایان اردوی آماده سازی تیم ملی راهی مالدیو می شوند. این تیم را علاوه بر چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی مربی ،‌ساجده سروش فیزیوتراپ ، مریم فراتی آنالیزور و سحر محمد یاری ماساژور در این سفر همراهی می کنند.
هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال 2018 با حضور 24 تیم از هفتم تا 28 مهر ماه سال 1397 به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود.
تا کنون صعود تیم های آمریکا به عنوان قهرمان سال 2014، ژاپن میزبان سال 2018 و تیم‌ ‌ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال 2015 آمریکا جنوبی به رقابت های والیبال قهرمانی جهان سال 2018 قطعی شده است .
قاره آسیا علاوه بر میزبان، چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد.

606/601

کد خبر: 723552

وب گردی

وب گردی