قراردادهای جالب استقلالی ها/پول بده فسخ نکنیم!

قراردادبازیکنان استقلال قابل توجه است و طوری امضا شده که همه چیز به نفع بازیکنان تمام شود!

به گزارش ایسکانیوز،اعضای تیم استقلال با قراردادهایی که در ابتدای فصل امضا کردند باعث تعجب کل مجموعه شدند و این در حالی است که نوع بسته شدن قراردادها در حال حاضر برای اعضای تیم دردسر ساز شده است.

گفتنی است جابر انصاری پس از کاوه رضایی بازیکنی است که به دلیل مشکلات حاکم در تیم با مسوولان دچار درگیری شده و در تمرینات هم حاضر نمی شود.

این بازیکن بر اساس بندی از قراردادش می تواند در صورت عوم پرداخت مالی و عدم رسیدگی مسوولان به خواسته های وی قراردادش را یک طرفه فسخ کند و این موضوع قابل توجه است زیرا این بازیکن از هرجهت می تواند اقدامات قابل توجهی را بدون توجه به اوضاع تیم انجام دهد و به خواسته هایش دست پیدا کند.

انصاری جزو بازیکنانی است که قصد کرد یه طرفه قراردادش را فسخ کند تا مسوولان به خود آمده و به خواسته های توجه کنند زیرا وی اعلام کرد به جز این راه مدیران تیم به کار و ی رسیدگی نمی کنند و این اقدام از سوی بازیکنان قابل توجه است زیرا نوع بسته شدن قرارداد آبی ها جالب توجه است و همه چیز به نفع بازیکنان پیش می رود و تنها استقلال متضرر می گردد.البته بازیکن استقلال از ابتدا نیز قصد جدایی نداشته است.

605

کد خبر: 723568

وب گردی

وب گردی