استعفای منصوریان/نفت تکلیف روشن می کند!

استقلال پس از باخت به استقلال خوزستان باز هم در بحران فرو رفت تا بحث جدایی منصوریان مطرح شود.

به گزارش ایسکانیوز،استقلال به شرایطی که با آن روبرو شده برای ادامه لیگ سخت های بسیاری دارد تا بتواند به نتیجه درخور نامش دست پیدا کند و این در حالی است که همه منصوریان را مقصر می دانند.

گفتنی است مربی استقلال با استفاده از جوانها سعی در ایجاد تحول در تیمش را داشت اما این اتفاق با موفقیت انجام نشد و در حال حاضر این تیم با عملکرد و نتایجش نتوانسته نظر اعضای تیم و هواداران را جلب کند.

اعلام شده که اگر استقلال در بازی بعدی مقابل نفت آبادان نیز نتواند به موفقیت برسد و در این بازی سخت پیروز از زمین خارج نشود منصوریان پس از بازی استعفا می دهد و در همان رختکن از بازیکنان خود خداحافظی میکند.

شایان ذکر است این مربی قصد ندارد برای ادامه همکاری با استقلال با مربیانی کار کند که دلش راضی به کار با آنها نیست و ترجیح می دهد از استقلال جدا شود و برود تا اینکه وی را با شرایطی مواجه کنند که از تیم برود.

این صحبتها در حالی عنوان شده که تیم پیش از بازی با همنام خوزستانی خود با اوضاع ایده آلی روبرو بود اما در حال حاضر شرایط برای این مربی متفاوت پیش میرود و وی در صورت عدم نتیجه گیری در مقابل نفت ناچار به تصمیم گیری است.

605

کد خبر: 723570

وب گردی

وب گردی