باز خواست بازیکنان استقلال/پول نداریم همین حالا بروید!

اعضای تیم استقلال با توبیخ شفاهی سرمربی تیم روبرو شدند که عملکردشان را بهبود ببخشند.

به گزارش ایسکانیوز،بازیکنان استقلال در دیدار این تیم با استقلال اهواز عملکرد خوبی نداشتند و این موضوع باعث شده که جایگاه منصوریان نیز با این نتیجه در تیم متزلزل شود.

گفتنی است منصوریان در جریان تمرین تیم از بازیکنان خواست تا شرایط خود را در تی متغییر دهند زیرا با ادامه روند فعلی تیم به نتاسج در خور نامش دست پیدا نمی کند و این موضوع نگران کننده است و باید تغییری در اوضاع تیم ایجاد شود.

این در حالی است که بازیکنان استقلال معتقدند هر اقدامی که از آنها خواسته شده در زمین پیاده کردند و عدم نتیجه گیری تیم را باید در جایی دیگر جستجو کرد زیرا تیم در زمین مسابق شادابی و حس حریص بودن را برای موفقیت ندارد.

مربی استقلال به بازیکنان تیم اعلام کرده که هر کس برای پول در استقلال حضور دارد برای رضاینامه به باشگاه برود زیرا تیم در نیم فصل دوم پولی ندارد و بازیکنان باید بدون توقع مالی در استقلال بازی کنند و هیچ کس نباید از پول و بحث مالی صحبتی به میان بیاورد.

شایان ذکر است بازیکنان استقلال که با مشکل مالی مواجه هستند و به همین دلیل درخواست فسخ قرارداد کردند با اعلام منصوریان شرایط را تغییر یافته دیدند زیرا توقع مربی تیم از اعضای تیم نیز با تغییراتی مواجه شده است.

605

کد خبر: 723573

وب گردی

وب گردی