نسل دوم سیستم عامل پوشیدنی‌های گوگل ۲۱ بهمن ماه عرضه می‌شود

اواسط سال ۲۰۱۶ بود که گوگل سیستم عامل Android Wear 2.0 را معرفی کرد.

به کزارش ایسکانیوز، سیستم عاملی که برای گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت و دست‌بندهای ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم عامل قرار بود زودتر از این‌ها منتشر شود؛ اما گوگل عرضه‌ی آن را به تاخیر انداخت. حالا شایعات جدید می‌گویند که این سیستم عامل پوشیدنی گوگل تا مدتی دیگر منتشر خواهد شد.

براساس اطلاعاتی که در اکانت توییتر «ایوان بلاس»‌ (Evan Blass) منتشر شده، سیستم عامل Android Wear 2.0 در تاریخ ۲۱ بهمن ماه (۹ فوریه) منتشر می‌شود و توسعه دهندگان می‌توانند از آن در گجت‌های خودشان استفاده کنند. البته گفته شده که این سیستم عامل از تاریخ گفته شده کم‌کم در کشورها و منطقه‌های مختلف عرضه می‌شود.

این سیستم عامل به شکل یک به‌روزرسان برای دستگاه‌های مختلفی هم عرضه می‌شود. شرکت موتورولا قصد دارد نسل دوم ساعت‌ هوشمند Moto 360 و ساعت هوشمند Moto 360 Sport را به این سیستم عامل به‌روز کند. شرکت ال‌جی هم Android Wear 2 را روی نسل دوم Watch Urbane و G Watch R منتشر می‌کند. شرکت Casio هم ساعت Smart Outdoor را به این سیستم عامل به‌روزرسانی می‌کند. شرکت‌های هوای و ایسوس هم برخی از گجت‌های خودشان را به این سیستم عامل به‌روزرسانی می‌کنند.

این احتمال هم وجود دارد که همزمان با عرضه‌ی Android Wear 2.0 چند دستگاه جدید هم معرفی و راهی بازار شوند. به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قصد دارد چند ساعت هوشمند با این سیستم عامل عرضه کند. قطعا در نمایشگاه MWC 2017 شاهد معرفی دستگاه‌های مختلفی خواهیم بود که با این سیستم عامل ساخته شده‌اند.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 723583

وب گردی

وب گردی