واکنش کی‌روش به مصاحبه اروپایی برانکو

سرمربی تیم ملی اعلام کرد: «این شرم آور است که برانکو ایوانکوویچ برخلاف رئیس باشگاه پرسپولیس حمله به تیم ملی و مربی تیم ملی را انتخاب کرده است.»

به گزارش ایسکانیـوز، در پی مصاحبه اخیر علی اکبر طاهری در خصوص اختلافات بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی، که این روزها خوب دست به قلم می شود، باز هم بیانیه ای جدید صادر کرد.

در آخرین پیام کی روش که در فیس بوکش منتشر شده چنین آمده است:

«من می خواهم تشکر صمیمانه خودم را از صحبت های امروز رئیس باشگاه پرسپولیس و لطف و محبتی که از ایشان دریافت کردم اعلام کنم. همچنین می خواهم بگویم که کاملاً موافقم که تمام مسائل فنی بین تیم ملی و مربیان باشگاهی باید خصوصی مطرح شود.

اما این شرم آور است که مربی پرسپولیس آقای برانکو ایوانکوویچ برخلاف رئیس باشگاه پرسپولیس حمله به تیم ملی و مربی تیم ملی را انتخاب کرده است و من پس از دیدن آن مجبور به دفاع از تیم ملی هستم.

طی ۶ سال حضور در ایران من هرگز در معرض عموم با یک مربی باشگاهی بحث نکردم.

من همچنین باید یادآوری کنم من با تعهد همواره بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته ام و همیشه به دنبال توافق با باشگاه ها بوده ام. به همین دلیل است که بعد از تمام این ماجراها با افتخار صحبت های رئیس محترم باشگاه پرسپولیس را شنیدم.

با تشکر از شما رئیس باشگاه پرسپولیس و اجازه دهید من از این فرصت استفاده کرده و برای شما و باشگاه پرسپولیس آرزوی بهترین ها و موفقیت کنم.

با آرزوی بهترین ها

کارلوس کی روش

101/401

کد خبر: 723595

وب گردی

وب گردی