پرداخت 600 میلیارد تومان خسارت  بیمه ها  در سانحه پلاسکو

معاونت واحد امور شعب و نمایندگان بیمه عنوان کرد: تعداد انبوهی از واحدهای این ساختمان تحت پوشش بیمه آتش سوزی البرز و ایران بودند.

پدرام سعادتی، معاونت واحد امور شعب و نمایندگان در گفت و گو با ایسکانیوز درباره حادثه ساختمان پلاسکو گفت: براساس محاسبات انجام شده میزان کل خسارت وارد شده به واحدهای ساختمان پلاسکو بیمه شده 600 میلیارد تومان ارزیابی شده که شرکت های بیمه می بایست اقدام به پرداخت کنند.

وی در ادامه گفت: تعداد انبوهی از واحدهای این ساختمان تحت پوشش بیمه آتش سوزی البرز و ایران بودند اما ارزش ساختمان و املاک معادل این رقم نیست بلکه میزان آن بسیار بالاتر است.

معاونت واحد امور شعب و نمایندگان اظهار داشت: شرکتی که بیشترین میزان خسارت را می بایست پرداخت کند درابتدا شرکت بیمه البرز وبعد بیمه ایران و در انتها شرکت های دیگر است که باید خسارت واحدها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به میزان پرداخت خسارت از طرف بیمه سامان، گفت:هشت واحد از ساختمان های پلاسکو تحت پوشش بیمه سامان بودند که متاسفانه تعدادی از آنها به دلیل عدم تمدید بیمه نامه پرداخت خسارت به آنها تعلق نمی گیرد، اما دیگر واحدها که با مبالغ بسیار کم بیمه نامه های خود را تمدید کردند خسارت طی چند روز آینده به آنها پرداخت خواهد شد.

سعادتی در پایان گفت: براساس برآوردهای انجام شده، یکی از واحدهای این ساختمان که همراه با انبار بود به مبلغ 835 میلیون تومان مورد خسارت قرار گرفته که طی هفته آینده پرداخت خواهد شد.

101/401

کد خبر: 723749

وب گردی

وب گردی