پیام تسلیت هنرمندان برای فاجعه ساختمان پلاسکو/روایت فاطمه معتمدآریا از پدر آتشنشانش

هنرمندان کشورمان سانحه فروریختن ساختمان پلاسکو و مصدوم و کشته شدن تعدادی از هم وطنانمان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسکانیوز، هنرمندان کشورمان نیز همراه مردم با اشتراک گذاری عکس هایی از حادثه امروز ساختمان پلاسکو، تلاش آتشنشانان ایثارگر این سانحه را ستایش کردند.

فاطمه معتمد آریا از تجربه داشتن پدر آتشنشان خود نوشت: پدرم همیشه با غرور و افتخار از شجاعت و فداکاری های همکارانش حرف می زد ؛ از آتش های بزرگی که فرونشانده بودند از جان هایی که از میان شعله های آتش نجات داده و از همکارانی که در میان شعله ها جان باخته بودند و من همیشه با غرور و هراس به حرفهایش گوش می کردم غرور داشتن پدری قهرمان و هراس از شعله های آتشی که به میان شان می رفت. .. و امروز و در این لحظات ؛ می دانم که روح پدرم برای همکاران از جان گذشته اش نا آرام است همانطورکه روح و جان میلیونها ایرانی نگران آنان است .. در این لحظات بیم و امید ؛ با تمام وجود در کنار خانواده قهرمانان این ملت هستم و برایشان صبر و آرامش آرزو می کنم .

سهراب پورناظری، شیلا خداداد، رضا کیانیان، مهراوه شریفی نیا، رامبد جوان، برزو ارجمند، هنگامه قاضیانی، الناز شاکردوست،کیوان ساکت و بسیاری دیگر از هنرمندان همراه با مردم این سانحه اسفبار را تسلیت گفتند و برای بازماندگان این حادثه آرزوی صبر و سلامتی کردند.

500500

کد خبر: 723761

وب گردی

وب گردی