سامسونگ لیست تمام موبایل ها و تبلت های سازگار خود با اندروید نوقا را منتشر کرد

سامسونگ به تازگی لیستی از دستگاه هایی که بیلد نوقا سیستم عامل اندروید را دریافت می کنند منتشر نموده است. همانطور که سامسونگ پیش از این اشاره کرده، این به روزرسانی به کاربران اجازه خواهد داد تا هنگام دانلود اپلیکیشن ها و آپدیت های سیستمی، به سرعت بیشتری دست پیدا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، علاوه بر این، آپدیت اندروید نوقا چند قابلیت جدید به دیوایس های سامسونگ خواهد افزود و شاید مهم ترین آنها، مولتی ویندوز باشد که با تقسیم صفحه به دو بخش مجزا، امکان دسترسی همزمان به دو اپلیکیشن را فراهم می آورد. علاوه بر این، دارندگان دستگاه های یاد شده در لیست سامسونگ می توانند منتظر دسترسی به چهار حالت جدید باشند.

پیش از هر چیز، «حالت بهینه»، عمر باتری دستگاه را بالا برده و سرعت آن را نیز افزایش می دهد. «حالت بازی» از یک سو، ابزار و گیم لانچری در اختیارتان قرار می دهد و «حالت سرگرمی» از سوی دیگر، بهبودهای متنوعی در صدا و تصویر به وجود می آورد. در نهایت، با فعال سازی «حالت پرفورمنس» می توانید انتظار دسترسی به بهترین تنظیمات ممکن برای نمایشگر را داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های اندروید نوقا، قابلیت بهبودیافته Doze است که با محدود کردن میزان مصرف باتری از سوی برخی اپلیکیشن ها، عمر باتری در حالت آماده به کار را افزایش می دهد. نیازی به اشاره نیست که این آپدیت جدید، ورژن جدید اموجی ها و نسخه 9.0 یونیکد را در خود جای داده و می توان با استفاده از Samsung Pass و اسکنر اثر انگشت، در سایت ها و اپلیکیشن های خاصی لاگین کرد.

سامسونگ هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه اندروید نوقا روی دیوایس های مختلف خود مشخص نکرده اما می گوید که تمام آنها تا پیش از نیمه دوم سال جاری میلادی به روزرسانی مورد بحث را دریافت خواهند کرد. لیست کامل دستگاه های سازگار سامسونگ با نسخه جدید سیستم عامل گوگل به شرح زیر است:

Galaxy S7 Edge

Galaxy S7

Galaxy S6 Edge Plus

Galaxy S6 Edge

Galaxy S6

Galaxy Tab S2 (Unlocked)

Galaxy Note 5

Galaxy Tab A with S Pen

Galaxy A3

Galaxy A8

200/202

منبع: دیحیاتو

کد خبر: 723786

وب گردی

وب گردی