اشتری:مردم به اخباری که از رسانه های غیرمجاز منتشر می شود، توجهی نکنند

فرمانده نیروی انتظامی گفت:محیط اطراف توسط نیروی انتظامی کنترل می شود و اقدامات انتظامی و ترافیکی انجام شده است .

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران گفت:بنده به نوبه خودم این حادثه غم انگیر زا به خانواده آتش نشانان و مردم عزیزمان تسلیت می گویم و با آن ها ابراز همدردی می کنم.امیدواریم سرنوشت آتش نشانان باتوجه به روند امداد رسانی سریع تر مشخص شود .

وی ادامه داد: همکاران ما از نیروی انتظامی از لحظات اولیه در محل حضور داشتند بنا به موردهای خاص جمعیت آن ها افزایش پیدا می کرد همچنین محیط اطراف توسط این افراد کنترل می شود و اقدامات انتظامی و ترافیکی انجام شده است .

فرمانده نیروی انتظامی افزود: از مردم عزیز و شریفمان تقاضا داریم به محل حادثه نیایند و اخبار را از صدا و سیما دنبال کنند به اخباری که از رسانه های غیرمجاز منتشر می شود نیز توجهی نکنند. در حال حاضر همه نیرو ها در حال آماده باش هستند تا عملیات آواربرداری سریع تر انجام شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز عملیات آواربرداری با سرعت بیشتری در حال انجام است همچنین هیچ گونه مورد امنیتی در 24 ساعت گذشته مشاهده نشده است همکاران بنده در محل حادثه و خیابان های اطراف حضور دارند اگر از بستگان خود اطلاعاتی دارند به کلانتری بهارستان مراجعه کنند تا بتوانیم به آن ها رسیدگی کنیم.

سردار اشتری بااشاره به محدودیت های ترافیکی اعلام شده گفت: محدودیت ترافیکی در روز گذشته توسط فرمانداری مسیرهای منتهی به 4 راه استانبول توسط صدا و سیما اعلام شده است امیدواریم افرادی که فردا با خودروهای شخصی می خواهند به این اطراف بیایند از وسایل نقلیه استفاده کنند و هر چه جمعیت کمتری باشد وجود داشته باشد روند امدادرسانی با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی بااشاره به جلسه ستاد بحران که در صبح امروز برگزار شد گفت: در این جلسه تصمیمات لازم گرفته شد و بنابراین شد که تصمیمات ستاد مدیریت بحران توسط سخنگو اعلام شود تمامی مسئولان مربوطه حضور داشتند که آواربرداری هر چه سریع تر انجام شود.

701

کد خبر: 723884

وب گردی

وب گردی