شریعتمداری: آتش نشانان ایثار بی منت را به جامعه آموختند

معاون اجرایی رییس جمهوری، شهادت جمعی از آتش نشانان را در حادثه مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو تسلیت گفت و افزود: آتش نشان با ایثار و فداکاری، بار دیگر اخلاص در عمل و ایثار بی منت را به جامعه ایرانی اسلامی ما آموختند.

به گزارش ایسکانیوز، به گزارش روز جمعه ایرنا، در پیام محمد شریعتمداری آمده است: صحنه های دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسکو را که ازدوران کودکی آن را به عنوان مرکز کار و تلاش می شناختم، ابتدا ازطریق رسانه ها و سپس از نزدیک مشاهده کردم.

به عنوان یک ایرانی از این فاجعه که جان و مال عده کثیری ازهموطنانم را گرفت و زیان مادی و معنوی وسیعی را تحمیل کرد، غصه دار شدم.
تلاش امدادگران بویژه عزیزان آتش نشان که با ایثار و فداکاری از جان خود گذشتند، یکبار دیگر اخلاص در عمل و ایثار بی منت را به جامعه ایرانی اسلامی ما درس داد.
امیدوارم خون پاک شهدای این حادثه موجب وحدت بیشتر همه نهادها و دستگاههای دولتی و عمومی غیر دولتی در خدمت صادقانه به مردم شریف ایران شود.
باردیگربرای جان باختگان علو درجات و برای بازماندگان ومصدومان و خانواده بزرگ ایران سلامت و صبر وشکیبایی از درگاه ایزد منان مسالت دارم.
حادثه آتش سوزی مجتمع تولیدی تجاری پلاسکو در خیابان جمهوری تهران صبح پنجشنبه رخ داد که در پی آن و به دلیل فرو ریختن این ساختمان، تعدادی از آتش نشانان زیر آوار گرفتار شدند که هنوز خبری از سرنوشت آنان نیست اما به گفته مقامات مسئول احتمال زنده ماندن آنان وجود ندارد.
هیات دولت نیز به همین دلیل، فردا(شنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

300/302

کد خبر: 723956

وب گردی

وب گردی